Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Testy limitów" napisany przez VeXoriuS dnia 29.06.2009

Zniesiona została blokada mściciela. Zamiast tego wprowadzone zostało ograniczenie czasowe. Na czas testów nie można atakować gracza częściej jak raz na 2 minuty. W toku testów ograniczenie to może zostać jeszcze skrócone.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir ~XxX [7] dnia 03.07.2009 17:03 napisał:
moim zdaniem jest teraz jest git

^adammaster36 [3] dnia 03.07.2009 10:49 napisał:
Gracz jest chwilowo nietykalny! Będziesz mógł go zaatakować za: 15014545 minut(y) Nie wiem czy dożyje ;]

dead_knight ^uliminate [3] dnia 02.07.2009 21:53 napisał:
Gracz jest chwilowo nietykalny! Będziesz mógł go zaatakować za: 15015321 minut(y) --- WTF?

^dyfc [3] dnia 02.07.2009 10:29 napisał:
mi sie podoba jak najbardziej ;)

*Meno [3] dnia 01.07.2009 16:52 napisał:
V z tym się zgadzam :d

sir ^.:szajba:. [3] dnia 01.07.2009 15:27 napisał:
co za badziewie

~Demoniczny [1] dnia 01.07.2009 15:14 napisał:
VeX a jeżeli jesteś martwy i zaatakujesz przeciwnika to też musisz odczekać 2 min to by sie przydało poprawić?. Bo za co mam czekać 2 min... jeżeli go nie ubiłem?

*Meno [3] dnia 01.07.2009 13:17 napisał:
może teraz test 30sekund? :d to mi się podobało w cc że można było bić ludzi bez żadnego czekania

sir @VeXoriuS [1] dnia 01.07.2009 12:36 napisał:
dawno takiego absurdu nie czytalem

^strus [1] dnia 01.07.2009 11:42 napisał:
Juz dawno nie mialem bardziej zrypanej GH ;P a wszystko przez ten limit. Nie lepiej zrobic tak zeby msciciel sie sciagal tak jak kiedys + jak nie zatakujesz innego gracza, to sciagnie sie sam po 2 minutach?

^kobe24 [1] dnia 01.07.2009 00:31 napisał:
prawda , ta mała poprawa i bedzie dobrze

^spirytus [1] dnia 30.06.2009 14:12 napisał:
dla mnie moze i dobry patent, jedną wadą jest to ze jak zaatakuje kogos bedąc martwym to i tak jest to traktowane tak jakbym go normalnie zabił i jest odliczany czas do nastepnego ataku

^Haku [1] dnia 30.06.2009 13:29 napisał:
MarioB dobrze pisze,też tak uważam. do tego zerowanie liczników po pełnej i nie wywietlanie w chłopcach do bicia osób których nie możemy zaatakować. ew pod chłopcami dodać 2 tabelkę z osobami których nie możemy chwilowo trzaskać.

^MarioB [1] dnia 30.06.2009 13:07 napisał:
popraw vex zeby zliczało prawdziwe ataki jak atakuje z 0 zycia ( w miedzy czasie ktos mnie trafił) to w sumie nie powinno sie liczyc :)

sir ^NiGhT_sLaYeR [3] dnia 30.06.2009 12:56 napisał:
dla jednych dobrze dla drugich gorzej:) nie da sie wszystkim dogodzic.dobrze ze cos sie dzieje ;)

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 30.06.2009 11:52 napisał:
Ja tam widzę sprzeciw hilvli, za wyjątkiem wajsa, który się przyzwyczaił do robienia multikillów na styksie i płacze z powodów dostawania multikillów na sk ;P

^kobe24 [1] dnia 30.06.2009 10:09 napisał:
o 0:01 to się chociasz sprawdza , ale 60sek tez za malo nie bedzie , rob jak uwazasz za stosowne

sir @VeXoriuS [1] dnia 30.06.2009 10:05 napisał:
wcześniej był0 1oo

^kobe24 [1] dnia 30.06.2009 10:04 napisał:
90 bylo wcześniej ? teraz 80 ? 1 min byla by najlepsza , przez 1min mozna sporo osob zabic

sir @VeXoriuS [1] dnia 30.06.2009 09:40 napisał:
nowy limit 80s. Pamiętajcie, że wartością wyjściową był pomysł z 1h :P

^sahiel [3] dnia 30.06.2009 08:41 napisał:
Ażeby nie robić offtopa, to dodam, że limit faktycznie powinien być trochę mniejszy. Ogólnie pomysł dobry, w połączeniu z większą ilości tych godzin duchów. A i przydałoby się zrobić, co ogranicza limit. Pogoda to dobry pomysł, tylko że mówiąc 'ograniczenie limitu' mam na myśli powrót do starego systemu(czasowo), żeby nie wyszła sytuacja, że można atakować kogoś bez opamiętania.

^sahiel [3] dnia 30.06.2009 08:33 napisał:
Jakim cudem arek mógł mieć tylko 40 lvl, skoro jak ja Borusię jeszcze zabijałem, to miałem powyżej 50? A szła jak burza, ja sie wlokłem, nigdy arka nie wyprzedzając. Więc albo nie od początku była aktywna, albo coś mi tu nie gra :)

Master_Blue_Water ^Herodot [3] dnia 30.06.2009 07:42 napisał:
Niektórzy się wściekają bo ich ominęły wszystkie dodatkowe GD i ozywienia

^Frytson [1] dnia 30.06.2009 00:53 napisał:
lipa,2x godzina duchow to luzz w 1 dniu, ale taki dzien jak dzis to przegiecie,wqrwic sie idzie gdzie typ ci odjerzdza o 200k expa, a ty by to zdobyc musisz expic dobrych pare dni

^solaris [1] dnia 30.06.2009 00:46 napisał:
a propo ożywienia... jeśli możecie poczytać... to co myślicie o takim pomyśle?? mam taki pomysł... ale nie wiem czy można - lub czy da się go wprowadzić w życie... w cc jest o wiele za dużo niektórych itemków... proponuję, aby urządzić akcje gdzie za itemki można by dostawać XP, itp... gdy już spadnie liczba itemków proponuję, aby każdy item - czy to znaleziony na explore, czy sprzedany w sklepie państwowym lub prywatnym był stworzony... a nie spadał z nieba... musiałyby wtedy powstać warsztaty... przykładowo ulepszone ostrze kosztuje 120 ze schowka... więc trzeba by zrobić 120 części graczom dodana byłaby kolejna statystyka - mianowicie szybkość wykonywania danego itemu (można by było dać np 10 części na godzinę lub 10 części na pr) każdy gracz mógłby zostać zatrudniony u innego gracza, jeśli ten miałby warsztat... Gracze którzy dawaliby zatrudnienie podawali by swoją cenę za wytworzenie 1 części itemu... jeśli było by mało rzemieślników którzy tworzyli by te itemki można by było wprowadzić brygadę 100 botów - oni wyglądali by jak zwykli gracze, tylko rozwijaliby te zdolności twórcze ( np za przepracowane 25 godzin lub 25 pr: +5 do statystyki budowy części itemów) botom wysyłaliby zaproszenia do pracy pracodawcy... bot miałby 15 minut na podjęcie pracy, jeśli przez ten czas nie dostałby lepszej oferty (cena za część itemu) to szedłby do danej pracy oczywiście mogłyby powstać określone ograniczenia - np żeby tworzyć najlepsze itemy trzeba by rozbudować warsztat itp.. i tym pomysłem być może można by zastąpić wydobycie minerałów na wyspach, jak i produkcję pr na wyspach... chyba że będzie za mało graczy którzy chcieliby pracować... no ale wtedy można by zwiększyć ilość botów... co myślicie o tym pomyśle??

^Paradox [1] dnia 30.06.2009 00:30 napisał:
Widzę, że chcecie poprawić miodność CC... Problem w tym, że gra nie idzie z duchem czasu - gdzie są bronie które można założyć dopiero na 80 lub 85lvl?? Mając taką broń chce się levelować bo wiesz że masz w tym jakiś cel. A co to za przyjemnośc levelowania do nieskończoności?? Druga sprawa - ludzie którzy nie kredytują nie wciągają się tak bardzo w tą grę - powód ?? Cieżko jest zarobić na jakąkolwiek rzecz. Skarby od początku działania gry się nie zmieniły - niedojrze zmniejszono ich ilość to jeszcze wartości poszczególnych skarbów są śmieszne. A jak kupić coś jak dobry hełm jeżeli on kosztuje 13kk?? Musisz rok na niego zbierać :/ Ożywianie jak najbardziej się sprawdzi, limity również chociaż gracze z high lvl będą marudzić...

+Khal Deepack [1] dnia 30.06.2009 00:26 napisał:
no zwracam honor aczkolwiek nie jestem przekonany;p

!arebo [1] dnia 30.06.2009 00:21 napisał:
Depack 41 dokładnie

*Technoviking [1] dnia 30.06.2009 00:16 napisał:
Limit, nie-limit, wszystko na nic, nie da expić o 0.00 przez lagi ;p

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 30.06.2009 00:09 napisał:
Arebo - jak Boru zaczynała to arek miał z 60 lvl ;p

^THCLORD [2] dnia 30.06.2009 00:08 napisał:
po polnocy stwierdzam ze okres ochronny jest zdecydowanie za dlugi powinno byc 15 albo 20 sec dawno nie widzialem tak zamulonej 00

^msh [1] dnia 29.06.2009 23:59 napisał:
Pamietajcie ze jak nie kupujecie kodow to gracie dla zabawy. Z czego oplacane sa serwery, kto placi Adminom za ciagle usprawnienia i ochote do ulepszania gry? Ci ktorzy kupuja kody. Na swiecie nie ma nic za darmo. I wiem ze ci ktorzy poluja z 60 lvl na kogos sa jechani przez tych wyzszych. Ale oni naprawde nie maja kogo zabijac. Mnie ta z miana nie dziwi. Wrecz przeciwnie - cieszy mnie to. Jesli wiesz o tym ze jestes slabszy, i umiesz sie do tego przyznac, to beda cie zabijac i koniec kropka. A jesli nie chcesz tracic kasy na ta gre - przerzuć sie na windowsowe szachy...

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 23:53 napisał:
no nie moja zecz sie urzalac nad sporym gronem graczy sredniozaangarzowanych co porzucili gre jak im wpadlo kilka kilow co raz :) sam miewalem okresy (mapa-teleport-mapa :) )- 60 lev i tak jak w odpowiednim momecie zdarzy na jakas g.d. do wypas :).mam jakis tam chory pomysl coby ruszyc lov lev do dzialania ale to cignie za soba multikonta :(.limit jest moze do przyjecia dla slabszycz graczy bo zniechecaja sie jak nic nie powalcza :)a dla lowcow plaszczykowcow to koniec :(.jak limit to ok ale zniescie tez bariere na wyspie i plaszcze hehe :)

^Cesar [2] dnia 29.06.2009 23:48 napisał:
Może poprawicie znajdywalność na explore? Sporo ludzi się zniechęca do gry gdyż exploruje na 3-4 światach i znajduję same śmieci;/ Dajcie graczom zarobić bo sam nie pamiętam kiedy znalazłem coś w miarę wartościowego.

^THCLORD [2] dnia 29.06.2009 23:47 napisał:
ja tez lece prawie bez kr ale porownujac z innymi ktorzy kodoja jestem malutki

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 23:45 napisał:
kto jest dobry sobie poradzi na bank , sa nawet tacy co bez kr zrobili niezle postacie na wysokich lvl

^THCLORD [2] dnia 29.06.2009 23:34 napisał:
BB dobrze prawi zalatwcie stare problemy pokoncie niedokonczone problemy i naprawcie to co jest do naprawienia

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 23:32 napisał:
a moze jak z perkami?im wyzszy lev tym mniejszy limit?(albo i wcale dla tch no hardcore z youtube hehe).

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 29.06.2009 23:27 napisał:
Od 3 lat w Top 50 siedzę i przez te 3 lata szybkość po jakiej padam była podobna. Zawsze zdarzał się jakiś maniak, a to że na początku gry łatwiej jest dogonić TOP to normalne, jakaś premia za czas poświęcony grze musi być, a nie jak tutaj tylko coraz łatwiej, żeby to co się zdobyło przestało być cokolwiek warte...

^THC LORD [1] dnia 29.06.2009 23:27 napisał:
po czesci zgadzam sie z borkaa po czesci z arebo co do akcji reklamowej i kiedys bylo latwiej mniej ludzi bilo fakt zze teraz latwiej sie uleczyc itp ale jak na toba jest na p@tito to juz masz pograne po plaascze cie leje co 3 sec :p ale gra tez sie musi rozwija choc wg mnie kiedys bylo lepiej ale teraz tez zle nie jest ja to bym tylko jakis sensowny limit na kr dal to by zmiejszylo przepasc miedzy kodujacymi a nie

*BBorsuk [2] dnia 29.06.2009 23:26 napisał:
Imo zły pomysł, powstają kolejne urozmaicenia w grze, które tylko dają wysokim lvl po dupach. Nie dość, ze mam aktywnych osób w zasięgu z 5-6 to teraz jeszcze limity... Każdy musi przejść przez konkretny oklep, żeby do czegoś dojść, gram drugim kontem na karmie i też zdarza się, że ledwo się uleczę i już nie żyje. Taka kolej rzeczy. Wbić teraz wyższy lvl (60+) i tak jest łatwiej niż chociażby 2-3 lata temu. Owszem, niech gracze na początkowych lvl mają trochę łatwiejszą rozgrywkę, ale nie kosztem wyższych. Istnieją przecież płaszczyki, jak ktoś ma wielki problem żeby lać innych itp. Po 2 pamiętacie jakie było zadowolenie społeczeństwa CC, jak zaczęliście łatać bugi ? Nie przeszkadzało to, że nie było kogo lać. Mało osób? Owszem, ale bez dobre reklamy, nawet zajebista gra nie będzie posiadać wielu użytkowników. Dlaczego wiele osób przestaje grać ? Bo jak ma problem, to czekają na helpdesku po 2-3 miesiące nawet i w końcu się wkurw... Ogarnijcie najpierw CC, wprowadźcie więcej eventów, pomyślcie nad reklama, a większość spraw sama się naprawi. Budowanie czegoś na lichych fundamentach skutkuje później większymi problemami.

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 23:23 napisał:
trzeba kabinowac , po to wprowadzono płaszcz niewidzialności , aby nie ginać co kilka sekund , niech ci słabsi zarobia i sobie kupia

!arebo [1] dnia 29.06.2009 23:12 napisał:
Borciak ale jak Ty zaczynałas najwyższy lvl w grze był 39 lub 40 bodajże, szybciej było sięgnąć czołówki - grała mniejsza liczba graczy, mniej było online co za tym idzie gdy top nie byli na pełnych (wyjątek Mariob ale on był zawsze tylko jak z pracy do domu wracał miał przerwę) mogłaś się do nich zbliżyć. Teraz jest ciężko, n ie nadążasz się leczyć, moim zdaniem powinno być 30 sek i uzależnione od pogody. Gra się rozwija, nie mozna żyć przeszłością, trzeba patrzeć w przyszłość i dać tym którzy chcą lvlować powalczyć troszkę a zaiste powiadam Ci wtedy wiecej narybku w zasięgu będziesz miała

^swajsu [7] dnia 29.06.2009 23:11 napisał:
nie poruszajac innych tematow niektorzy zaplacili za nauke :) wiec dlaczego ktos ma miec lzej?(no i nie coby zaraz mi ktos wypominal cegly w tornistrze ! ) :)

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 29.06.2009 23:11 napisał:
"Jak mam Was dogonić z poziomem?" Jeśli teraz jest to dla Ciebie trudne, to uświadom sobie, że kiedyś ta gra była o wiele trudniejsza, bez mnóstwa dodatkowych godzin duchów, bez regeneracji pr co lvl up, bez wysp, zawsze 2 pr na walkę, kilka razy mniej złota za zabicie kogoś, mniejsze odsetki (choć przez chwilę były nieograniczone) i wszystko było fajnie, teraz masz na prawdę proste zadanie, a zresztą wystarczy szybko klikać, żeby na Twoim poziomie mieć dodatnią statystykę walk, czego chcieć więcej?

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 23:06 napisał:
no , zgadzam sie z Borusia

*Borusia [1] dnia 29.06.2009 23:01 napisał:
moim zdaniem jest to zły pomysł im wyższy lvl tym mniej osób do bicia, tym więcej xp do kolejnego lvl up dodać do tego limity i powodzenia w grze życzę, nie tylko ja mam wysoki lvl i nie tylko karma się liczy każdy kto ma wysoki lvl kiedyś miał niski, mnie lał Mariob tak, że klikałam ulecz, chłopcy do bicia i już nie żyłam, lał mnie Arek i wielu innych i jakoś przeżyłam teraz ja mam wysoki lvl. MistrZZZHANKEY, marekx0, wajsu i inni też mieli innych którzy ich bili, a jakoś żyją i teraz oni mają wysokie lvl tylko nagle "..ojej biedactwa z niższymi lvlami placzą to trzeba wprowadzić limit...." to jak wprowadzamy limit czasowy to może znieśmy limit lvl których można bić taki limit nowych graczy raczej nie przyciągnie, może lepiej by zająć się większą akcją reklamową, przemyśleć i przygotować w 100% fuzję (żeby nie było potknięć później), zająć się wyspami, naprawić stare błędy ...ale to jest Twoja gra, zrobisz co uznasz

~Elsiks [1] dnia 29.06.2009 23:00 napisał:
Nom dlatego powinno być tak, że raz tylko przez określony czas można być zaatakowanym obojętnie przez kogo. I tak pewnie Ci z 11 lv wyżej zdążą parę razy sieknąć po hp:P

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 22:59 napisał:
no , moze rob niezabardzo ;)

+Khal Deepack [1] dnia 29.06.2009 22:59 napisał:
kazdy przez to przechodzil :P

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 22:58 napisał:
kombinuj chłopie :D

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 22:55 napisał:
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Skoro ludzie high-lvlowi nie mają kogo bić, bo jest ich mało, to kto im zabierze fragi? Ludzi bo bicia nie zrobi się nagle *ilościowo* mniej, tylko dlatego, że trzeba odczekać jakiś czas do następnego ataku. Ja mam 44 lvl. I dziś przez około 15 walk nie robiłem nic innego poza klikaniem na apteczkę, bo gość 11 poziomów wyżej cepował na zmianę mnie i mojego kumpla bez wytchnienia. Chcecie Panowie 60+, zeby dalej było Was mało, to nie należy nic zmieniać. Expienie, szczególnie po GD, w obecnych warunkach dla ludzi na moim poziomie jest po prostu męczące i NIEOPŁACALNE. Mam do wykorzystania 40 PR. 12 wydam na chłopców. Resztę na explore, które nie daje mi absolutnie nic, bo jestem pod nieustannym ostrzałem Pana Mściciela z 11 poziomami więcej. Jak mam Was dogonić z poziomem?

^swajsu [7] dnia 29.06.2009 22:48 napisał:
tak bo to nie G.d. :) a dla plaszczykowcow normalnie raj bo przez limit odswierzanie nie bedzie mialo sensu :) na wszystkich zmianach ktos zyska a inny straci :(.tylko coby nie za wiele :)

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 22:46 napisał:
a o co chodzi z ta godzina duchow jak ludzie co byli przed nia na exploracji , zostają na niej ?

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 22:44 napisał:
no wlasnie luklem -plaszczyk :) ale bez i w zasiegu kogos upartego mozesz prubowac sie leczyc do oporu na G.D. :) oczywiscie do wyczerpania mscicieli i pod warunkiem ze nie masz lepszego neta a i to nic wiele nie gwarantuje :)

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 22:42 napisał:
kilkanascie nie , ale kilka tak , ta zmiana dotyczaca limtu atakowania 1 gracza akurat nie jest taka zla .

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 22:39 napisał:
kobe amiales kiedys powiedzmy kilkanascie zgonow i ani jednej walki wygranej bo nie zdarzyles?

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 22:31 napisał:
vex na sile chce uatrakcyjnic ta gre , jakies podwojne hp , 1/4 godz duchu , co to ma byc , wchodze na cc i okazuje sie ze mnie zabili 6 razy ,,, tylko dlatego ze przez wyjsciem z gry nie wybralem sie na exploracje,, wiem ze to tylko dzis tak bylo , ale po co , ostatnio bylo spoko , pozdrawiam

^THCLORD [2] dnia 29.06.2009 22:30 napisał:
20 20-30 sec ja powiedzialem wczesniej 2 min bo myslem ze vex juz ustalil miedzy 2 a 5 min ale jak mozna samemu to 20-30 sec nie wiecej

*Technoviking [1] dnia 29.06.2009 22:28 napisał:
No i owszem, ale lekki limit nikomu nie zaszkodzi, ale niech to będzie ok 20-30sec, bo z CC się szachy robią ;p

^ZuuuOoO [7] dnia 29.06.2009 22:25 napisał:
tak to jest i będzie silni rozdają karteczki.... Borka napracowała się aby osiągnąć to co ma i teraz to procentuje, tak jak to jest w życiu...

*Technoviking [1] dnia 29.06.2009 22:23 napisał:
No właśnie, a przez te 3/4 godziny duchów, ktoś zawsze rozbiję zabawę, limit jest potrzebny.

^ZuuuOoO [7] dnia 29.06.2009 22:22 napisał:
Technoviking a Ty myslisz ze ile tych godzin duchów bedzie na dobe?? z 2 nie wiecej... To tylko dzisiaj tak jest bo sa testy

+Khal Deepack [1] dnia 29.06.2009 22:21 napisał:
tak, bo codziennie bedzie cholera 30 godzin duchow Galb...

*Technoviking [1] dnia 29.06.2009 22:19 napisał:
Tzn, przy nowych godzinach duchów nie może zostać tak jak kiedyś - zobacz, Borusia nabiła dziś 200k xpa na samych walkach ;p

sir ^Mniaf [1] dnia 29.06.2009 22:19 napisał:
jest az tak zle zeby te zmiany wprowadzac????. system tyle funkcjonował i jakos szczgolnie nikt nie jęczał

*Meno [3] dnia 29.06.2009 22:17 napisał:
może sonda? ogólnie mi się ten pomysł nie podoba

^kobe24 [1] dnia 29.06.2009 22:17 napisał:
dobrze ze vex pracuje , dzieki , ale jak dla mnie bardzo zbedne zmiany , powinno wszystko zostac jak kedys

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 22:17 napisał:
no moze lepiej jak komus by sie wyswietlalo takimi sporymi literkami 20,19,18,17 .... zostaniesz zaatakowany?

Master_Blue_Water ^Herodot [3] dnia 29.06.2009 22:14 napisał:
im wiecej godzin duchów to z czasem wiecej osób znajdzie sie w Twoim zasiegu. No ale limit moznaby było skrócić do 30 lub 60 s

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 29.06.2009 22:08 napisał:
sheku to 70 lvl ma po jakichs 1000 dniach pracy(mowie z pamieci) to nie wiem czy to taka wyrocznia;p limit 20,30 sekund... bo naprawde na sk to nic sie teraz nie da zrobic

!arebo [1] dnia 29.06.2009 22:08 napisał:
Jest ograniczenie ale bedzie wiecej losowych godzin duchów, wiec high lvlowcy nie narzekajcie bo bedzie kiedy nabijać XP. trzeba wziąć wszystko na chlodno i po normalnym dniu, czyli jutro pojutrze stwwierdzić czy jest dobrze czy też nie

^Shekutnik [1] dnia 29.06.2009 22:06 napisał:
hym no coz widac wszystko znow zalezy odemnie :D jestem na nie bo to jest gorsze niz zdejmowanie msciciela...Vex wiedziales ze takie bedzie me zdanie w tej sprawie prawda?

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 22:03 napisał:
spary w sumie to jakby to powiedziec nie obrazajac nikogo sztuczne nabijanie xp :) wiec G.D. nie powinny byc wyjatkiem :)

^farmer [1] dnia 29.06.2009 22:03 napisał:
na poczatku nie za bardzo mi sie to podobało ale teraz stwierdzam że super:] i jest to bardziej sprawiedliwe... bo czasami miałem systuacje ze 2 graczy sie leczyło cały czas a ja ich tylko lałem na zmiane...;P

*Technoviking [1] dnia 29.06.2009 21:59 napisał:
Pomysł niezły, ale może warto go wprowadzić tylko przy godzinach duchów?

!arebo [1] dnia 29.06.2009 21:59 napisał:
shekutnik ;p

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 21:58 napisał:
Jeszcze się dwie główne wyrocznie nie wypowiedziały. Jak oboje będa na nie, to znaczy, że pomysł jest dobry :)

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 21:55 napisał:
wlasnie walczylem no nie jest zle biorac za i przeciw :)

*Technoviking [1] dnia 29.06.2009 21:55 napisał:
nawet 20sek styknie

^Avallah [1] dnia 29.06.2009 21:55 napisał:
hmmm wchodzę na cc i widzę: Przeciwnik Redzik Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik robczis Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Borusia Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Hwarang Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Borusia Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Hwarang Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Hwarang Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Borusia Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik MarioB Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Borusia Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Borusia Cie zaatakowal i wygral.

~Elsiks [1] dnia 29.06.2009 21:54 napisał:
Jeśli ilość cudownych uzdrowień będzie choćby 5 razy dziennie, to nawet jakby wprowadzić ograniczenie proponowane przeze mnie, to będzie z kim walczyć na każdym levelu. A co do czasu tego ograniczenia i dynamiki to ok, nawet nich to będzie 30 sek. Ale to musi być czas w którym da się choć z 3-4 walki przeprowadzić bo inaczej nie opłaca się leczyć. Wydajesz kasę na apteczkę i trup i tak w kółko. A jak zdąży się jakąś walkę przeprowadzić to już sukces. Sam powoli leveluje i niedługo też będę w strefie gdzie trudno o przeciwników, ale jak chcemy zachęcić nowych graczy i pozwolić im na swobodną grę to chyba nie jest głupie:P Na średnich levelach też bardzo przydatne. A na wyższych uważam, że niewielkie ograniczenie.

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 29.06.2009 21:54 napisał:
imho limit jak bedzie 30 sekund to bedzie dobrze i dla hilvli i dla lowlvli, tzn dla hilvli to nie, ale po 100 sekundach to wszystko pozamiatane jest o 00 ;p

^maany [7] dnia 29.06.2009 21:52 napisał:
gowniany pomysl

!arebo [1] dnia 29.06.2009 21:42 napisał:
Trzeba by zrobić tak by wiekszośc była zadowolona i Ci z wiekszymi lvlami i Ci z niskimi dlatego moim zdaniem powiazanie z którąś z pogód byłoby dobrym rozwiazaniem

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 29.06.2009 21:42 napisał:
Nie podoba mi się, biorąc pod uwagę, że na sk mam zaledwie 25 graczy w zasięgu!! mniejszy ten limit albo zniesc calkowiecie :/

Master_Blue_Water ^Herodot [3] dnia 29.06.2009 21:37 napisał:
jak dla mnie wystarczyły by przerwy 30 s. Jest czas cos zrobić a i ktoś 10x cie nie zabije

!arebo [1] dnia 29.06.2009 21:33 napisał:
Lub limit powiązać z którąś pogodą np. "Słoneczna pogoda:słoneczna - Poprawia regenerację punktów ruchu zakładająca limit czasowy atakującego"

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 21:32 napisał:
Limit w obecnej postaci pomaga expic osobom słabszym, chroniąc je przed mocniejszymi (bo przeważnie tak wygląda "łancuch pokarmowy" w CC). Mocniejszy = bogatszy, co daje możliwość łykania takiej witaminki głównie mocniejszym właśnie. Summa summarum efekt byłby odwrotny od zamierzonego, bo słabi nie dość, że cepowani, to jeszcze sami byliby ograniczeni limitem. Najlepsza wydaje mi się obecna opcja, z uwzględnieniem opinii Haku - tej o zerowaniu sie liczników po pełnej. Bez żadnych witamin, czy usług.

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 21:27 napisał:
JA mysle, ze to dobry pomysl, ale dopracujmy najpierw ten obecnie testowany. Jutro bede niedorobki poprawiac.

!arebo [1] dnia 29.06.2009 21:23 napisał:
A co myślicie o wprowadzeniu witaminki lub uslugi a'la pogodoodpornośc eliminującą limit?

!arebo [1] dnia 29.06.2009 21:19 napisał:
Mariob, uderzasz albo gdy sam nie żyjesz albo gdy w międzyczasie tego kogos zabiją i po powtórnej chęci "zabicia" tej samej osoby wyswietla sie komunikat "pozostało xx sekund"

^kiicek [1] dnia 29.06.2009 21:14 napisał:
dobre ! :D

^ZuuuOoO [7] dnia 29.06.2009 21:13 napisał:
alex456 - 3 sek to trochę mało moim zdaniem (5-8 sek)

^MarioB [1] dnia 29.06.2009 21:13 napisał:
na 5 prob 3 razy wyskoczył mi limit na nowych osobach wczesniej nieatakowanych

^murderdoll [1] dnia 29.06.2009 21:12 napisał:
i bardzo dobrze, wreszcie...

^Haku [1] dnia 29.06.2009 21:11 napisał:
@Elsiks strasznie nieżyciowo dynamika rozgrywki siadła by już kompletnie - wyższe lvle nie miały by kogo bić a przynajmniej miały by z tym problem

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 29.06.2009 21:10 napisał:
albo brak możliwości zaatakowania kogoś 3 sek. po uleczeniu się przez niego, też coś by dało ;] aktualnie działa to tak, że nie da się walczyć xD

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 21:07 napisał:
no ok dajmy na to ze 2 graczy robi spara (powszechne) i po co limit?

~Elsiks [1] dnia 29.06.2009 21:07 napisał:
Uważam, że lepszy byłby system, w którym gracz nie może być zaatakowany częściej niż raz na minutę, bez względu na to kto jest agresorem. W tej chwili jest tak, że osoby z lv wyższymi atakują tych z niższymi na zmianę. Uleczysz się, nie zdążysz nic zrobić i już nie żyjesz. A tak to samemu można by parę ataków przeprowadzić, nim by się zginęło. A Ci którzy narzekają na brak ofiar i tak będą mieli ich pod dostatkiem w ciągu dnia skoro są "cudowne uleczenia" i dodatkowe GD.

^MarioB [1] dnia 29.06.2009 21:06 napisał:
znow nia udezyłem a pisze mi ze mam czekac

^Haku [1] dnia 29.06.2009 21:06 napisał:
kilka uwag które chciałem zgłosić padło,więc ogranicze się do jednego. limit 100,120 czy ilu tam będzie sekund powinien być znoszony po nastaniu pełnej - tak uważam <nie wiem czy jasno się wyraziłem> mija pełna limity się zerują

~Cyganik [7] dnia 29.06.2009 21:05 napisał:
Pomysł jest bardzo dobry:)

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 21:02 napisał:
hm wczesniej pisalem w odpowiedzi do alexa :) a G.D nie wszedzie i nie dla wszystkich trwa 2,5,czy 10 min :)

sir ^Mniaf [1] dnia 29.06.2009 21:01 napisał:
ten limit według mnie ułatwi życie graczom tylko podczas godziny duchów która trwa 5 minut. a podczas całe reszty dnia bedzie zamulac. nie bedzie mozliwosci okładania sie w kilku graczy no chyba ze z przerwami na konwersacje

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 21:00 napisał:
to juz bylo :( cc jest naprawde wspaniala gra (obserwuje wiecej podobnych) i tylko wieksza ilosc wypowiadajacych sie osob ma faktyczny wplyw cz cos sie podoba czy nie :) jest tu ktos jeszcze?

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:59 napisał:
alex, nie będzie problemu z wyeliminowaniem z "chlopcy do bicia" tych, których nie mozemy atakowac ze wzgledu na limit czasowy. Zajme się tym później lub jutro. Teraz ide się zrelaksować przy wimbledonie, bo dzisiaj już dość zrobiłem. Helpdesk jest czysty, tak więc jak ktoś ma jakąś niezałatwioną sprawę jeszcze to otwierać. Przez wakacje wszystko na bieżąco będzie rozpatrywane.

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 29.06.2009 20:57 napisał:
Więcej walk? Sposób prosty: niech osoba atakująca ma o 5% większą moc. dzięki temu 2 równe osoby będą się chętniej leczyć i nawzajem walczyć ;]

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 20:56 napisał:
zmiany sa potrzebne to oczywiste-bez sensu jak widzi sie kilka osob online i to tylko o pelnych :(.ale nikt nie chce sam zostac pokrzywdzony.

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:55 napisał:
wajsu, ani ja, ani Ty do końca tego nie wiemy. Dlatego limit jest testowany, a nie wprowadzony. Według mnie takie rozwiązanie powinno sporo podnieść standard rozgrywki, ale oczywiście pewności nie mam. Zobaczymy w praktyce. Napewno nie ustawie niczego, co będzie złe dla CC. Według mnie to są decyzje, które będą sprzyjać zatrzymywaniu nowych graczy w grze. Jak będzie więcej graczy, to problem braku przeciwników do walki będzie systematycznie maleć.

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 29.06.2009 20:53 napisał:
Niech zalicza tylko wygrane walki, jeśli ktoś się natnie niech ma możliwość zaatakowania jeszcze raz, poza tym proponuję 2 ataki na 2 minuty i jeśli będzie widać tych co nie można atakować w chłopcach do bicia, to do dupy to jest...

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 20:52 napisał:
no znyczy sie ciekawe ale przy zalozeniu ze ktos ma do ataku grupke tylko. to na ogol bedzie tak na G.D ze nikogo nie zaatakuje przy sprzyjajacym ukladzie :) ?

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:52 napisał:
opcja użyj i wyjdź ani trochę nie traci na swojej wartości i zasadności

^THCLORD [2] dnia 29.06.2009 20:52 napisał:
jesli jest tak ja pisza sam nie stestuje zla pogoda tyo jest zle bo widac tych co niby nie mozna atakowac na godzinach duchow to bedzie masakra ba raczej watpie jak ktos robi z 60 walk zeby pamietal ze tego jeszcze nie moze atakowac i bedzie musial klikac 2 razy wiecej a nie zdobiedzie xp w tym czasie go ktos ubije i tyle z duchow bedzie

prince ^siwyyy [3] dnia 29.06.2009 20:50 napisał:
ciekawe jak teraz zadania z xp trzeba bedzie robic... hmmm caly dzien przed kompem... ciekawego kogo to bedzie bawilo...

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:50 napisał:
Dzięki tym stu sekundom ktoś zamiast Ciebie zaatakuje gracza, który normalnie dzięki Tobie byłby martwy. Z drugiej jednak strony Ty sam będziesz mógł kogoś zaatakować, gdy ten nie będzie mógł być atakowany przez gracza, który ma jeszcze przez jakiś czas ustawioną blokade na atak.

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:49 napisał:
Ustawiłem limit na 100 sekund. Testujemy. Apeluje o powstrzymanie się od komentowania bez zastanowienia, bo tak naprawdę w tej sprawie jest tylko jedna, niepodważalna i najświętsza (;p) racja: Wszyscy na tym w mniejszym lub większym stopniu skorzystają.

^MarioB [1] dnia 29.06.2009 20:47 napisał:
teraz sam moge stracic, bo czasami "wyzywam" sie na kims jak sie czesto ozywia ale za to jest berdziej sprawiedliwie i spokojniej

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 20:47 napisał:
no dajmy na to kilka sekund i to nie jestem pewien,ale wtedy po co opcja uzyj i wyjdz za miasto? zbyt wiele zeczy sie zmieni na raz :(

*Meno [3] dnia 29.06.2009 20:45 napisał:
porażka z tymi limitami..

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 20:45 napisał:
a moze wogule limit atakow raz na 15 min?? :) lool godzina duchow do rana hehe.

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:44 napisał:
Nie jestem doktrynerem, dlatego myśle, że ze 100 komentarzy 5 obiektywnych da rade wyciągnąć.

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:44 napisał:
MarioB, spoko. Naprawiam. Zaznaczam, że to testy zarówno systemu jak i jego sensowności.

^ZuuuOoO [7] dnia 29.06.2009 20:44 napisał:
omg.. Co to za limity?? juz i tak nie ma kogo bic... ;/ porazka

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 20:43 napisał:
zdecydowanie lepiej

^swajsu [7] dnia 29.06.2009 20:43 napisał:
bardzo fajne szkoda ze takiego czegos nie bylo ponad 2 lata temu jak zaczynalem w to grac hehe.a jeszcze ominiecie limitu - 1 kredyt hehe gdzies to juz widzielem :)

^MarioB [1] dnia 29.06.2009 20:42 napisał:
jeden błąd próby tez zalicza raz niemiałem pr na atak, zjadłem serek a ten pisze ze za 115 sek inny raz nie miałem zycia, zaatakowałem, potem sie ozywiłem, jeszcze raz atak i zonk za kazdym razem sprawdziłem w profilu i nie miałem tych walk z tymi osobami a licznik sie włączył a po za tym jestem nadal za

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00755 sekundy, 0.61575 MB