Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Procent!" napisany przez VeXoriuS dnia 22.03.2009

Pojawił się procent ;)


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~wsiour [2] dnia 25.03.2009 15:02 napisał:
Wiesz co? Z liczeniem to ja problemów nie mam. Np. 24 - 21 = 4 A tak na serio, to tylko taki pomysł był dla wysokolevelowców co mają po parę kk xp i odejmowanie takich sum zaczyna się komplikować.

^mati90 [7] dnia 25.03.2009 01:08 napisał:
BBorsuk nick zobowiązuje ;P Wsiour...

*BBorsuk [2] dnia 24.03.2009 23:52 napisał:
Chyba nie tak trudno odejmować ? :P

~wsiour [2] dnia 24.03.2009 18:45 napisał:
To może teraz dorobić jeszcze wskaźnik pokazujący jak dużo expa (w xp-kach) trzeba jeszcze zdobyć aby wbić level?

^Findan [1] dnia 23.03.2009 17:08 napisał:
dzięki

^m_icha_l [2] dnia 23.03.2009 16:41 napisał:
meno dlatego napisalem ze nie ja pierwszy o tym pisalem :) findan ile juz mamy - mi wczoraj podskoczylo z 51 do 52

^Haku [1] dnia 23.03.2009 16:12 napisał:
to w niebywały sposób ukazuje ile % mamy we krwi. na serio tyle ile już expa na następny lvl zdobyłeś.fajnie

^Findan [1] dnia 23.03.2009 13:28 napisał:
teraz % to ile mamy czy ile nam zostało do lv up?

^Meno [3] dnia 22.03.2009 21:54 napisał:
m_icha_l pisałem o tym już pare razy, przydała by się też opcja przenoszenia hp z wysp (uzdrowiciela) w wieszkej ilość zamiast pojedyńczo klikać po 3200hp.

^farmer [1] dnia 22.03.2009 20:48 napisał:
super pomysł:) ale czemu tak wolno przybywa:P

~sasanka [1] dnia 22.03.2009 20:20 napisał:
fajne :)

^respect [7] dnia 22.03.2009 19:13 napisał:
super graty:)

prince ^mati90 [1] dnia 22.03.2009 18:49 napisał:
To fakt, że pomysł już był kilka razy rzucany. A faktycznie, chodzi o same wpłaty, nie doczytałem, sorry :)

^m_icha_l [2] dnia 22.03.2009 18:27 napisał:
ten pomysl jest troche starszy - podejrzewam ze juz ktos przede mna na to wpadl a jest taki w komentach do krtoregos z newsow m_icha_l [2] dnia 16.03.2009 22:02 napisał: mam pomysł i nie wiem czy psiać tu czy na helpie - mianowicie przycisk przenoszacy cale hp z medykamentow w zakladce leczenie do magazyny zycia - ulatwiloby to troche (a nawet bardzo) zycie ludziom

~gRanat [2] dnia 22.03.2009 18:11 napisał:
Pomysł dobry. Ale THC wyszedł z ciekawą ideą ;))

~Pker [7] dnia 22.03.2009 18:09 napisał:
Pomysl herodota jest dobry,chodzi o ilosc wplaconego zlota a nie odsetek.

^maany [7] dnia 22.03.2009 18:08 napisał:
rewolucja!!!

prince ^mati90 [1] dnia 22.03.2009 18:04 napisał:
Przydatne ;D Pomysł Herodota według mnie totalnie spalony (chyba, że jako konfrontacja z większą ilością kr, ale ceny będą wtedy totalnie kosmiczne), zaś to o czym pisze THC przydałoby się bardzo :(

Master_Blue_Water ^Herodot [3] dnia 22.03.2009 17:58 napisał:
eee. Takie nie wiem co. Lepiej zwiekszyć max ilość możliwych do wpłacenia pieniędzy w banku

^THCLORD [2] dnia 22.03.2009 17:56 napisał:
bardziej by sie przydalo masowe dodawanie leków do zródla zycia

dead_knight ^wajsu [3] dnia 22.03.2009 17:39 napisał:
na oko widac pasek i policzyc co niektozy moga lub umia :)malo wazne ale ok niech i bedzie z braku lepszych nowosci na wiosne i % sa dobre choc wole w plynie :)

~Pker [7] dnia 22.03.2009 17:33 napisał:
a teraz to mam jeszcze inna wartosc:p , mialem 99% i bylo git, potem 1k,a teraz 93%

^strus [1] dnia 22.03.2009 17:31 napisał:
czekajcie, Vex dopiero nad tym pracuje ;D jak widac, zabardzo mu to nie wychodzi ;D

^strus [1] dnia 22.03.2009 17:30 napisał:
XP: 6.681.024 / 6.840.322 LVL: 72 (76%) w sumie teraz jest bardziej ok xD

~Pker [7] dnia 22.03.2009 17:30 napisał:
bylo dobrze ale teraz cos nie tak ;p XP: 1.290.169 / 1.299.638 LVL: 56 (1328%)

^pewich [1] dnia 22.03.2009 17:30 napisał:
XP: 211.532 / 222.582 LVL: 39 (100%) Hahahah, co to jest? :P

^strus [1] dnia 22.03.2009 17:29 napisał:
XP: 6.681.024 / 6.840.322 LVL: 72 (31%) Teraz jest ok :)

^Dallan_Forgaill [7] dnia 22.03.2009 17:29 napisał:
% sa bardzo wazne

sir ^wilczek08 [3] dnia 22.03.2009 17:29 napisał:
normalnie ta gra sie rozwija superr a promile tez by sie przydaly:D

@VeXoriuS [2] dnia 22.03.2009 17:28 napisał:
zaraz ten procent zostanie poprawiony ;p

*emi [3] dnia 22.03.2009 17:25 napisał:
a nie lepiej % brakujacego xp do lvl :P

^strus [1] dnia 22.03.2009 17:22 napisał:
to chyba mialo inaczej wygladac, nie liczyc od zera tylko od poczatku danego levela :P :D

^Rogarn [1] dnia 22.03.2009 17:21 napisał:
ale pokazuje procent całego xpa do xpa do osiągnięcia a nie xpa obecnego poprawta ;p

^strus [1] dnia 22.03.2009 17:20 napisał:
XP: 6.680.244 / 6.840.322 LVL: 72 (97%)

~pogostu [3] dnia 22.03.2009 17:20 napisał:
wow świetna informacja może coś więcej, u mnie się pojawił promil

^Rogarn [1] dnia 22.03.2009 17:19 napisał:
ale o co chodzi??

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.006 sekundy, 0.56712 MB