Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Zmiany w medykamentach." napisany przez HiTeC dnia 11.12.2008

Zostal dodany modul 'leczenie' (obok loginu). Od tego momentu wszystkie leki zakupione w aptece, zostaja tam automatycznie przeniesione. Mozna tam sie szybciej leczyc. Modul jest w budowie (zostanie wzbogacony o nowe elementy!).


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~cherubim_pl [3] dnia 15.12.2008 22:33 napisał:
HiTec - nie można się uzdrawiać na explo. Elfów to nie obchodzi, ale ja muszę się uleczać jako ork. Trzeba coś z tym zrobić. Poza tym nie można dać komuś teraz leków. Trzeba to lekko poprawić.

~Karbid [7] dnia 14.12.2008 23:30 napisał:
Jest szansa żeby wrócić do tego co było?

~wilk [7] dnia 14.12.2008 16:23 napisał:
Hit "zrodlo zycia" to jest usluga, a przez ten wasz "cudowny" pomysl z leczeniem to tylko uzaleznimy sie od tego zeby moc leczyc sie na explo. Żal. Po staremu bylo lepiej

^wir [3] dnia 13.12.2008 18:14 napisał:
teraz trzeba kliknac 3 a nie 2 razy. leczenie......wybrac lek i wreszcie uzyj. moglibyscie zmienic zeby przy leku nie bylo kropki do zaznaczenia a opcja uzyj. tak jak mowil moj poprzednik

prince ^huhahu_Ultimus [1] dnia 13.12.2008 16:31 napisał:
Pomysł dobry ale wykonanie beznadziejne :/ Każda pozycja powinna mieć własną ikone [użyj] !!! - tak jak było to w schowku. . W tej obecnej wersji leczenie działa zbyt wolno - żeby "dobić" graczy brakuje tylko opcji "wpisz kod z obrazka: :]

~Frytson [1] dnia 13.12.2008 14:20 napisał:
to leczenie to lipa,jestem za powrotem do poprzedniej wersji

^spirytus [1] dnia 13.12.2008 12:21 napisał:
raczej lepsza byla stara wersja uzdrawiania sie

~Findan [1] dnia 13.12.2008 11:37 napisał:
dobra to mam pytanie jak teraz można wykonać zadanie "miłosierdzie zabójcy"?

~Avathar [7] dnia 12.12.2008 21:39 napisał:
To nie można tego jakoś wyłączyć? Cholery z tym dostaje...

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 12.12.2008 15:50 napisał:
okropne

prince ^mati90 [1] dnia 12.12.2008 15:30 napisał:
O ile dobrze myślę to skończy się wysyłanie lekarstw w razie złej pogody...a co do samego modułu to proponuję albo ostatnio używane, jak już wspomniał wir, albo najdroższe, bo jednak zazwyczaj leczymy się tymi najdroższymi, a tańsze są dla uzupełnienia

^Meno [3] dnia 11.12.2008 22:59 napisał:
Przydala by sie opcja masowego pakowania lekow do zrodla zycia bo tak trzeba pojedynczo klikac i jakas opcja zeby mozna bylo uzupelnic zrodlo zycia za dana ilosc pr w uzrodwicielu na wyspie bo tak tez trzeba pojedynczo klikac jakies pole w ktore wpisujesz za ile pr ma ci doladowac zycia.

^wir [3] dnia 11.12.2008 22:16 napisał:
ja wolalbym ostatnio wybrane a nie domyslne pierwsze

^korre [1] dnia 11.12.2008 22:09 napisał:
generalnie teraz leczenie trwa o jedno kliknięcie dłużej...:/ jakby zrobić tak że uleczasz sie klikając 1 raz w ikonke danego leku byłoby GIT... O

~Avathar [7] dnia 11.12.2008 21:09 napisał:
A i nie można korzystać będąc na explore, a tu przecież też jest potrzebne

^SoulFire [3] dnia 11.12.2008 21:07 napisał:
No...teraz nie ma szybkiego leczenia...

~Avathar [7] dnia 11.12.2008 21:05 napisał:
A można to jakoś wyłączyć? Bo mnie to np. spowalnia... =/

^wisnia38 [3] dnia 11.12.2008 19:52 napisał:
teraz dobrze jest

@HiTeC [1] dnia 11.12.2008 19:30 napisał:
Po to jest usluga 'zrodlo zycia'.

~sandro [2] dnia 11.12.2008 19:27 napisał:
wprowadzcie leczenie na explore, jak kogos zaatakujesz poza miastem to czesto jest potrzeba uleczenia zranionej duszy lekami (roznej masci)

@HiTeC [1] dnia 11.12.2008 19:07 napisał:
Prosze o komentarze jak to teraz wyglada (przy domyslnie zaznaczonej opcji pierwszej). Niestety musialem przyjac takie rozwiazanie gdyz jednak jest potrzebna opcja 'ulecz i wyjdz za miasto'.

~DoniuPB [7] dnia 11.12.2008 19:06 napisał:
racja niepotrzebne :P no i teraz gitara jest :)

@HiTeC [1] dnia 11.12.2008 18:59 napisał:
Obecnie domyslnie pierwszy (czyli najnizszejwartosci jaka posiadacie) lek jest zaznaczany domyslnie, dodam iz mozna ladowac do zrodla zycia tak jak poprzednio ale tym razem nie ze schowka tylko z uleczania. Tak wiec mysle ze obecnie wszystkie komentarze nt tej uslugi sa niepotrzebne.

^wisnia38 [3] dnia 11.12.2008 18:47 napisał:
nie wiem czy tak znowu szybciej skoro za kazdym razem trzeba zaznaczac, ktory lek chcemy uzyc; dla mnie pomysl poroniony

sir ^kubasku [1] dnia 11.12.2008 18:04 napisał:
Popieram pomysł Findana:D

~Findan [1] dnia 11.12.2008 17:48 napisał:
a ja doradzam żeby zrobić punkty życia (1 plaster daje 100) i wpisać zregeneruj ... hp. wpisujesz 400 i z dostępnych punktów (np.1000) 400 ubywa i możesz jeszcze 600 a jak dasz "wykorzystaj [nazwa leku]" to tracisz go i punkty zostaja dodane.

^Immas [2] dnia 11.12.2008 17:40 napisał:
I automatyczne przeniesienie poza miasto... bo teraz nie ma sensu sie leczyc i tak zaraz padne zanim zdaze sie przeniesc.

^strus [1] dnia 11.12.2008 17:37 napisał:
Ja bym proponowal dodanie opcji w aptece, za pomoca ktorej mona by bylo uzupelniac zrodlo zycia.Moim zdniem bylo by to najlepsze rozwiaznie, gdyz wtedy byla by mozliwosc ladowania wiekszej ilosci medykamentow na raz ;) latwiej, szybciej i przyjemniej ;D

^m_icha_l [2] dnia 11.12.2008 17:07 napisał:
doniu 2 rzeczy maja byc chyba rownegle

~Dergosi [1] dnia 11.12.2008 16:55 napisał:
Z tego co ja zauwazylem to leki z apteki leca automatycznie do "modulu leczenie" wiec do schowka raczej nei przeniesiesz...

^siwy1523 [1] dnia 11.12.2008 16:48 napisał:
zwiecha jak nie wiem co jak mam przeniesc do schowka sobie lek??

~Dergosi [1] dnia 11.12.2008 16:44 napisał:
Wypas :) teraz tylko pozostało się odzwyczaić od klikania na schowek xD przyzwyczajenia są złe.

*RiStA [1] dnia 11.12.2008 16:20 napisał:
dobry pomysł z tym usunieciem listy niewykonanych, proponuje w dwoch zakladkach zrobic, "zadania wykonane" i "zadania niewykonane"

^m_icha_l [2] dnia 11.12.2008 16:13 napisał:
JESZCZE 2 POMYSŁY 1.DOSTĘP DO SEKCJI ZADANIA PODCZAS EKSPLOROWANIA 2.MOŻLIWOŚĆ USUWANIA Z LISTY ZADAŃ NIEWYKONANYCH - TERAZ MAM STRASZNIE ZAŚMIECONĄ LISTĘ

^m_icha_l [2] dnia 11.12.2008 16:04 napisał:
czemu nie mozna tego uzywac na eksplore ? Uzytkownik Wylogowany, lub niemasz tu dostepu!

sir ~Mesjasz66666 [1] dnia 11.12.2008 15:23 napisał:
Przydało by się aby można było przenieść zakupione wcześniej medykamenty ze schowka.

^BBorsuk [2] dnia 11.12.2008 15:18 napisał:
hmm, a mam takie pytanie, jak teraz naładować źródło życia, albo przenieść medykamenty do schowka ? :)

~Findan [1] dnia 11.12.2008 14:59 napisał:
a kiedy zacznie działać?

*FIHU [1] dnia 11.12.2008 14:49 napisał:
coś jak mini mod box :P

^MrEkoo [3] dnia 11.12.2008 14:48 napisał:
jak się w to wejdzie to będzie się widzieć syropiki itp?? to teraz usługa uleczenie nie będzie tak potrzebna :)

~Findan [1] dnia 11.12.2008 14:48 napisał:
zauważyłem,fajnie

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00427 sekundy, 0.56693 MB