Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Biuro Nieruchomości" napisany przez VeXoriuS dnia 30.07.2008

Wprowadzone zostało nowe, zmodyfikowane biuro nieruchomości opierające się na nowych zasadach, które znajdziecie po wejściu do biura nieruchomości. Gracze, którzy byli posiadaczami nieruchomości na starych zasadach dostali 100% zwrotu wkładu.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~CC--JJ [1] dnia 31.07.2008 14:57 napisał:
przepraszam za spam rozpędziłem się

~bold [7] dnia 30.07.2008 23:04 napisał:
po co tak spamujesz? >.< wyłączyć komentarze ;p hehe

~CC--JJ [7] dnia 30.07.2008 20:16 napisał:
~CC--JJ [1] dnia 30.07.2008 20:13 napisał: *schevtzoo [3] dnia 30.07.2008 15:27 napisał: A szkoda, bo nieruchomość jak sama nazwa wskazuje nieczęsto powinna być przechodnia ale jak ma być krytyka to konstruktywna, tak więc do dzieła: Uważam, iż lepsiejszym pomysłem byłoby albo wprowadzenie możliwości budowania (oczywiście ograniczonej liczby) nieruchomości na wyspach i ich rozbudowy (już był taki pomysł) lub też co uważam za ciekawsze, wraz ze wzrostem szlachectwa, umożliwić zakup ziemi (coś jak wyspa) i (ponownie wraz ze wzrostem szlachectwa) na tej ziemi umożliwić stawianie nieruchomości wraz z ich rozbudową. Po pewnym czasie przy odpowiedniej ilości budynków, ich poziomowi oraz szlachectwu można zrobić możliwość wybudowania warowni-grodu-twierdzy-zamku (przykład rozwoju) i dać możliwość kupna wojska i pozwolić Graczom prowadzić wojny między posiadłościami (coś jak na wyspach tylko rozwinąć to), a wyspy skasować albo zostawić jako luxus. Taki tylko pomysł i tyle, bo wiem, że roboty pewnie przy nim sporo, więc rozwinąłem mechanikę wysp, bo to już jest. Pozdro Wasz Ukochany Schevtzoo ;))) POPIERAM W 101%

~CC--JJ [1] dnia 30.07.2008 20:13 napisał:
*schevtzoo [3] dnia 30.07.2008 15:27 napisał: A szkoda, bo nieruchomość jak sama nazwa wskazuje nieczęsto powinna być przechodnia ale jak ma być krytyka to konstruktywna, tak więc do dzieła: Uważam, iż lepsiejszym pomysłem byłoby albo wprowadzenie możliwości budowania (oczywiście ograniczonej liczby) nieruchomości na wyspach i ich rozbudowy (już był taki pomysł) lub też co uważam za ciekawsze, wraz ze wzrostem szlachectwa, umożliwić zakup ziemi (coś jak wyspa) i (ponownie wraz ze wzrostem szlachectwa) na tej ziemi umożliwić stawianie nieruchomości wraz z ich rozbudową. Po pewnym czasie przy odpowiedniej ilości budynków, ich poziomowi oraz szlachectwu można zrobić możliwość wybudowania warowni-grodu-twierdzy-zamku (przykład rozwoju) i dać możliwość kupna wojska i pozwolić Graczom prowadzić wojny między posiadłościami (coś jak na wyspach tylko rozwinąć to), a wyspy skasować albo zostawić jako luxus. Taki tylko pomysł i tyle, bo wiem, że roboty pewnie przy nim sporo, więc rozwinąłem mechanikę wysp, bo to już jest. Pozdro Wasz Ukochany Schevtzoo ;))) POPIERAM W 101%

~CC--JJ [1] dnia 30.07.2008 19:35 napisał:
ej czemu tak mało nieruchomości jest

*schevtzoo [3] dnia 30.07.2008 19:09 napisał:
A to akurat Vex jest proste: niszczenie budynków podczas walk, niszczenie budynków ze starości i eksploatacji - każde wyjęcie kasy lub itemu z budynku powoduje zużycie i trza co jakiś czas naprawiać, poza tym pamiętasz system klęsk żywiołowych z simcity? Pomysłów jest wiele

~swajsu [7] dnia 30.07.2008 17:20 napisał:
cool zaczyna mi sie rzygac chciec na jakiekolwiek wzmianki o zmianach "na lepsze" co jast grane? mialem nieruchomosc ok.nie mam ok. no ale i nie moge nawet wiecej kupic bo wszystko juz poszlo,zostaly badziewia same?cool.

sir @VeXoriuS [1] dnia 30.07.2008 17:11 napisał:
opisz mi szewcu tylko jeszcze mechanizm racjonalizacji, który polegałby na tym, że gracz po osiągnięciu sukcesu nie zbierałby kapitału na wzór funkcji wykładniczej

*schevtzoo [3] dnia 30.07.2008 15:27 napisał:
A szkoda, bo nieruchomość jak sama nazwa wskazuje nieczęsto powinna być przechodnia ale jak ma być krytyka to konstruktywna, tak więc do dzieła: Uważam, iż lepsiejszym pomysłem byłoby albo wprowadzenie możliwości budowania (oczywiście ograniczonej liczby) nieruchomości na wyspach i ich rozbudowy (już był taki pomysł) lub też co uważam za ciekawsze, wraz ze wzrostem szlachectwa, umożliwić zakup ziemi (coś jak wyspa) i (ponownie wraz ze wzrostem szlachectwa) na tej ziemi umożliwić stawianie nieruchomości wraz z ich rozbudową. Po pewnym czasie przy odpowiedniej ilości budynków, ich poziomowi oraz szlachectwu można zrobić możliwość wybudowania warowni-grodu-twierdzy-zamku (przykład rozwoju) i dać możliwość kupna wojska i pozwolić Graczom prowadzić wojny między posiadłościami (coś jak na wyspach tylko rozwinąć to), a wyspy skasować albo zostawić jako luxus. Taki tylko pomysł i tyle, bo wiem, że roboty pewnie przy nim sporo, więc rozwinąłem mechanikę wysp, bo to już jest. Pozdro Wasz Ukochany Schevtzoo ;)))

~bold [7] dnia 30.07.2008 14:58 napisał:
:>

sir @VeXoriuS [7] dnia 30.07.2008 14:52 napisał:
za nieopłacalnie mało

~bold [7] dnia 30.07.2008 14:49 napisał:
szybko się z tym uwinąłeś ;) ale przydałaby się jeszcze informacja na temat tego, za ile można sprzedać nieruchomość (przed czasem...) ;)

sir @VeXoriuS [1] dnia 30.07.2008 14:33 napisał:
pod rząd

^korre [1] dnia 30.07.2008 14:30 napisał:
gracz nie może kupić ponownie tej samej nieruchomości... wogóle czy pod rząd????

~northwestern [1] dnia 30.07.2008 14:18 napisał:
15 dni troche maławo ale ostatecznie przynajmniej można mieć ten niski zarobek:P

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00605 sekundy, 0.56792 MB