Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Nowa klasa akcesoriów." napisany przez VeXoriuS dnia 02.12.2007

W związku z tym, że CCrpg stara się spełniać funkcję edukacyjną tudziez wychowawczą wprowadzona została nowa, prozdrowotna klasa przedmiotów. Od dzisiaj w grze znajdują się warzywa. Powszechnie wiadomo, że jedzenie surówek i sałatek jest konieczne do prawidłowego rozwoju :). Jak narazie wprowadzono do świata gry trzy gatunki. Jedzenie warzyw, jakby ktoś się nie domyślał, ma oczywiście związek z witalnością. Zjedzenie określonego gatunku warzywka odpowiednio oddziałuje na tą wartość. Jeden z gatunków powoduje zerowanie witalności jeżeli witalność jest mniejsza od 0 - umożliwia to rozpoczęcie od zerwa budowania swojego dorobku witalności. Inne warzywo powoduje zamiane witalności na pieniądze (przelicznik 3x). Jeszcze inny gatunek zamienia witalność w XP. Te trzy gatunki są specjalnie kierowane dla początkujących i średniozaawansowanych graczy, którzy chcą wesprzeć rozwój swojej postaci, a nie zależy im na statystyce. Bardziej doświadczeni gracze z pewnością będa woleć móc pochwalić się dobrym wynikiem witalności, niż zamieniać go na proporcjonalnie niewielką jak na ich level ilość XP.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~PIRANHA dnia 03.12.2007 23:55 napisał:
mmm :) smacznego

^sahiel dnia 03.12.2007 18:30 napisał:
xD Po pięciu miesiącach nabijania witalności osoba, która posiada jej najwięcej w grze zarobi ponad 30k! Majątek! A 11k doświadczenia? Fakt, to mnóstwo na niskim levelu, ale po 5 miesiącach walk i nabijania powinniśmy już mieć poziom na tyle wysoki, że 11k expa będzie niczym xdd

Master_Blue_Water ^Aleksander21 dnia 03.12.2007 16:24 napisał:
i znowu rozwiązania ułatwiające gre początkującym, nie żebym nie był za rozwojem, ale może pomyśleć o czymś dla starszych graczy którzy potrzebuja powiedzmy po 300k i więcej expa żeby wskoczyć o jeden poziom wyżej ;]

sir ^nov_11 dnia 02.12.2007 16:55 napisał:
moze jakis itemik co speed doda cio :))

^griwen dnia 02.12.2007 15:50 napisał:
To co może jakis nowy sklep. Proponuje nazwa "Warzywniak"

lcaacl ^lcaacl dnia 02.12.2007 14:32 napisał:
vex obawiam sie ze nowy gracz nie umie na tyle dobrze jeszcze grac zeby za ta witalnosc dostal znaczna ilosc expa czy zlota ;) co innego jak ktos gra drogi raz np to wiadomo ze wie ocb i bedzie mial duzo witalnosci. ale dobrze ja tam popieram narazie widzialem cebule i kukurydze co jest jeszcze?

~Ao dnia 02.12.2007 14:28 napisał:
Chociaż jak tak patrzę, to jak narazie te warzywa naprawdę gówno dają :P Nawet na niższych levelach :P

^sahiel dnia 02.12.2007 14:05 napisał:
Nie będę tego komentował :P Cieszę się tylko, że w końcu coś robicie z witalnością.

sir ^Koperos dnia 02.12.2007 12:21 napisał:
vex...nauczyciel populacji CC!!

^farmer dnia 02.12.2007 10:51 napisał:
vex haha:) a w manualu kiedy będzie można zobaczyć??

sir ^kamilt dnia 02.12.2007 10:47 napisał:
fajnie

@VeXoriuS dnia 02.12.2007 10:47 napisał:
Później wprowadze ogórki i marchiwe, ale to będzie tylko dla pań zarezerwowane :P Wiadomo

^MrEkoo dnia 02.12.2007 10:46 napisał:
hehe fajnie to trzeba witalność zrobić i na xp zamienić

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00578 sekundy, 0.56754 MB