Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Wyspy" napisany przez Immas dnia 23.10.2011

Koncepcja dotycząca sposobu rozwoju, a właściwie kompletnej modyfikacji wysp czeka na was na blogu.
Liczę na wasze opinie i propozycje dotyczące tego tematu. W obecne wyspy bawi się niewiele osób, może mój pomysł przypadnie wam do gustu oczywiście mam nadzieje na wasze propozycje jego modyfikacji.

W sprawie strażników to czasem zastanawiam się czy ktoś tak naprawdę czyta to co ja odpowiadam w komentarzach, rozumiem wasze zachowanie ale bardzo śmieszne jest kiedy trzeba odpowiadać na to samo pytanie co drugi komentarz. Więc żeby była jasność. Padła propozycja wprowadzenia możliwości zaatakowania bossa dopiero po osiągnięciu danego poziomu przez gracza. To jest bardzo dobra propozycja. Ta czwórka nie może funkcjonować w starej formie, co nie oznacza że nie może wrócić odświeżona !


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

+Meno [2] dnia 23.10.2011 23:48 napisał:
jak wy zawracacie odbyt o tą wyminę itemów z gammora lol jak będzie to będzie

sir ^kene [1] dnia 23.10.2011 21:19 napisał:
kiedy będzie obiecana wymiana wulgat i treo w świątyni?

^Wyplat1 [8] dnia 23.10.2011 17:42 napisał:
herodpot nie przesadzam jesli bedziesz chcial szybciej bic bosow to vitki dokupisz w butiku od graczy ktorzy juz zapomnieli po co one sa :)

*Hurricane [2] dnia 23.10.2011 15:08 napisał:
to jestem na NIE! dziekuje za wysluchanie. juz lepiej zostaw te wyspy w spokoju. a z czystej ciekawosci. 70% od czego? kosztow budynku? czy od uleczania wojska, calego ekwipunku i reszty? :>

@Immas [2] dnia 23.10.2011 15:02 napisał:
Procedura szukania wyspy byla by usprawiona, a zwrot wynosil by ok 70%. Obecnie wyspami zajmuje sobie glowe mniej niz 10% graczy wiec to wymaga jakiejs modernizacji. Samo poprawienie bledow nic nie da, kiedy gracze moga pozolic sobie na wojsko i pladrowac wyspy slabszych tylko dla tego, ze maja troche wiecej kasy na koncie ;]

^bykszak [2] dnia 23.10.2011 14:21 napisał:
Dobrze, że przynajmniej za wyspy będzie rekompensata, bo za 4 nieubite bossy mogę figę pocałować.

*Hurricane [2] dnia 23.10.2011 13:29 napisał:
Nie mam zamiaru szukać od nowa wyspy. to się mija z celem. No chyba że zostanie mi zwrócone to co w nią włożyłem (ale nie 10% :]) ... My chcielismy naprawienia wysp a nie napisania ich na nowo :/ Bo bedzie to zupelnie co innego niz do tej pory... Jak juz beda wprowadzone zmiany to trzeba zmienic nazwe gry bo to nie jest to samo co rok temu ;)

^kobe24 [1] dnia 23.10.2011 12:19 napisał:
a jak będzie z rekompensatą jak na wyspie mam ponad 1,2kk i ich za szybko nie wybiorę

DJ_Crimson ^radziu666 [2] dnia 23.10.2011 11:07 napisał:
Oj, niechcący enter się wcisnął.1 witka na tydzień to za mało zdecydowanie. Tak z 5 byłoby rozsądnie jeśli już taki limit miałby być.

^Herodot [2] dnia 23.10.2011 10:26 napisał:
wyplat nie przesadzaj juz

^wsiour [2] dnia 23.10.2011 10:24 napisał:
Wyspy mogące wytwarzać witki i mikstury po cenach niższych niż rynkowe, ale z ograniczeniem np. 1/tydzień?

#wyplat4 [1] dnia 23.10.2011 04:13 napisał:
no to brzmi rozsadnie hehe bedzie i wilk syty i owca cala :) mozna tez ograniczyc zakup witek w QS do 1 w tygodniu to tez utrudni troche szybkie wbijanie :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00369 sekundy, 0.56728 MB