Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Witaminy oraz Bossowie" napisany przez Immas dnia 04.10.2011

Chce wam zaznaczyć, że wprowadzenie witamin do QS musi wiązać się z obniżeniem złota zdobywanego z bossów oraz doświadczenia zdobywanego na złotożercy.
Jest to logiczne, chyba że chcecie mieć 2 dniowych graczy na poziomie 70. Nie ma problemu :)

Oczywiście zwiększenie expa i kasy za starych bossów również wchodzi w grę. W końcu to ma być przyjemność dla was wchodzić na CC, jednak jeżeli chodzi o zmiany w górę to proszę o konkretne propozycje.

Pozostawiam temat do dyskusji.

Wulgarne i bezsensowne komentarze będą usunięte.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^DorianGrey [8] dnia 07.10.2011 06:58 napisał:
mialo byc NIE przed mogli ;/

^DorianGrey [8] dnia 07.10.2011 00:41 napisał:
immas..witki po cenie regulowanej w qs nie sa rownoznaczne z kantowaniem graczy na bossach. to nie glosowanie za traktatem ue, ze prowadzi sie je az do skutku (w sensie poprawnej decyzji, pozadanej przez waskie grono graczy). skoro takie akcje chcesz robic to wogole usun bosow z gry.. po co oni niby maja byc? zeby nowi mogli wbic lvl jak maja witki?

^Adriano18_RPK [2] dnia 06.10.2011 19:58 napisał:
to zes teraz powiedział -.-

^Rusek [1] dnia 06.10.2011 18:22 napisał:
Po co limity na bossow?! niech sie je klepie ile sie chce... Nie lepiej zrobic troche wieksza znajdywalnosc i wiecej siana za questy?? wtedy bedzie stac na witki wiekszosc. Handel moze w koncu jakos ruszy a nie, ze pelno smieci w butikach powystawianych. Wtedy ew. bedzie mozna pomyslec o limitach na bossy... ludzie!!!

^SeXoriuS [8] dnia 06.10.2011 17:11 napisał:
Cena witek nigdy nie spadnie, bo zawsze jest na nie zapotrzebowanie. Możesz już je dać spowrotem do QS'a :)

^Pink_Panthera [1] dnia 06.10.2011 15:51 napisał:
oj zdziwiłbyś się. cena za uja nie spadnie samoistnie, nie ważne ile tego na rynek wwalisz

^Adriano18_RPK [2] dnia 06.10.2011 13:39 napisał:
Redzik-Może zostać po staremu, z wprowadzeniem limitu na bossów - co jest dobrym pomysłem, natomiast witaminki powinny byc dostepne np co jakis czas na expo, wtedy cena powinna spasc spokojnie ponizej 700k. TAK POWINNO BYC! na explo powinny byc witki załóżmy co sobota 20 na mapie karmazynu i by cena sama spadla

^maestro [1] dnia 05.10.2011 20:31 napisał:
popieram pomysł Wyplat1 by witki byly na expie ale podobnie jak ostrze itd oczywiscie troszke sie zgadzam z adminem

+Meno [2] dnia 05.10.2011 18:03 napisał:
Większość jest za witkami w q shopie więc mógłbyś je już przywrócić

^Wyplat1 [8] dnia 04.10.2011 23:41 napisał:
sporo tu blablabla ale mysle ze jesli cena vitek i expa oraz kasy za bosa pozostanie bez zmian natomiast witki zaczną pojawiac się na explore nie tylko od wielkiego dzwonu to ich cena spadnie samoistnie no i nowi gracze beda mieli rownież szanse znalezienia vitek, obecnie nie ma na explore czego szukac poza skarbami wiec jesli nie lepsze itemy to choc te nieszczesne vitki

^Rusek [1] dnia 04.10.2011 23:02 napisał:
Zrob kilka questow wiecej, niech troche wiecej siana za wykonanie bedzie. Niech bedzie troche wieksza znajdywalnosc lepszych itemkow i low-lvle nie beda pusci biegac. Ta gra zaczyna sie przeistaczac w polowanie na witki.

@Immas [1] dnia 04.10.2011 21:18 napisał:
maestro, witaminy chodzily po 300k ale chodzi o to, ze wtedy nie bylo bossow ktore dawaly 10kk nagrody. I zmniejszyc chcialbym tylko tych troje. 2k xp za krystyne to tez zbyt duzo. Ale za to pozostalych mozna by bylo podciagnac. A tutaj jest wlasnie klucz dla nowych graczy. Bo tak jak pisalem, malo kto jest w stanie kupic witamine za 700-800k, a co dopiero 10 takich ;) I po dwoch tygodniach, gracz zrobi questa na dwie witaminy, sprzeda na rynku i znowu napasie sie na tym jakis wyjadacz. Ale stan graczy zostanie taki jaki byl. Bo ostatecznie "nowego" nadal nie bedzie stac na polowe atrakcji (przy obecnym stanie rzeczy)

+d:o) [2] dnia 04.10.2011 21:12 napisał:
jeżeli mają być w QS witki i mniejsze zyski z bossów, to już wole by czasami były dostawy i na expo można było zdobyć je.

^Pink_Panthera [1] dnia 04.10.2011 20:54 napisał:
śliwka by mogła być ale to tylko do takiego śmietankowego tortu, ślicznie by to wyglądało

sir ^Cień [7] dnia 04.10.2011 20:51 napisał:
@down/ no na bank i śliwka na torcie do tego.. myśl człowieku co ty z tej gry byś zrobił

^Pink_Panthera [1] dnia 04.10.2011 20:50 napisał:
o, staty to by można też włożyć, ale cene tak 30% wyższą niż na rynku ;p

^Ktos [8] dnia 04.10.2011 20:44 napisał:
no i oprocz witek moga byc staty w quest shopie po odpowiedniej cenie co do kazdego swiata i tylko za kredyty

^Timothy12 [7] dnia 04.10.2011 20:34 napisał:
wiem że nic nie wiem ale wiem ze wiem więcej niż ten na dole co nic nie wie. mwehehehe

~maestro [1] dnia 04.10.2011 20:31 napisał:
kupowalem za 400k tyle wiem

^Pink_Panthera [1] dnia 04.10.2011 20:29 napisał:
maestro, nie chcę cię martwić ale za prawdziwej aktywności weksa na cc to witki miały limit 300k a poźniej z każdym bossem drożały i juz przy stwórcy jak został limit odblokowany to przekroczyła cena 500k

~maestro [1] dnia 04.10.2011 20:26 napisał:
+d:o) to ze gram mniej to nie znaczy ze jestem inny napisalem to co pamietam i tak bylo wiec tłumacze ze za vexa witki byly po 400k!!!!!! i nagrody za bossa a teraz jest inaczej 450k witka i mniej za bosa czy to takie trudne do zrozumienia !!!! to tylko czysta matematyka

^SenRey [7] dnia 04.10.2011 20:22 napisał:
Jestem za "2 dniowych graczy na poziomie 70."

^MarioB [1] dnia 04.10.2011 20:16 napisał:
jak sie boicie ze ktoś w dzien nastuka kilkanascie bosów i mocno podskoczy to zrobic ograniczenie na ilosc atakowanych duzych bosów (2 kategorie ich ?). Jak kiedys miałem chec to leciały setki złotych na gre i w kilkanascie dni zrobiło sie expa co nie koksujący musi robic miesiacami, tak jest w kazdej grze. Teraz nie wydaje kasy i inni mnie doganiaja/przeganiają i mi to nie przeszkadza. Zwyzka cen uderzy tylko niepłacących. Ja bym nic nie zmieniał w bosach tylko nie robił ogolno dostepnych witek, niech są rzadko/losowo i jak ktoś duzo tu siedzi/gra to ma wieksza szanse ją pozyskac. Jak ktos jak ja teraz wpada z doskoku to musi (za kare :) szukac ich drozej u innych w sklepach. Coś za coś, ale nie wystawione non top srogo w sklepie przy spadku zdobyczy z bosa

^Pink_Panthera [1] dnia 04.10.2011 19:48 napisał:
nie wymyślajcie z tymi wszystkimi limitami lvl, kupowania 1 witki na tydzień etc....

+d:o) [2] dnia 04.10.2011 19:44 napisał:
to już lepiej limit lvl na bossa, to najbardziej jest sensowne i skróci problem z obniżaniem kasy i xp za bossa

Master_Blue_Water ^Godfather [7] dnia 04.10.2011 19:22 napisał:
Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem będzie zmniejszenie expa i złota bossom ... i witki można wprowadzać do quest shop ; )

^Olimpijczyk [2] dnia 04.10.2011 19:13 napisał:
limitowanie witek uważam za niezrozumiały pomysł

+Meno [2] dnia 04.10.2011 18:40 napisał:
Limit lvlowy (rozsądny) na bossa + 1dna witka na tydzień do kupienia

+d:o) [2] dnia 04.10.2011 18:32 napisał:
maestro chyba grasz mniej ode mnie :D widze, że z sondy wynika, że witki beda po 450k, więc muszą zostać wprowadzone limity od których bedzie mozna zabic danego bossa. Natomiast co do zmiany nagród za bossów, to uważam, że ich zmiana nie jest zbyt fair.

*Redzik [1] dnia 04.10.2011 18:22 napisał:
Bazylowilkowamp NIE POWINIEN BYĆ W DA! Bo Gracze musieli zapracowac na szatę graficzna i wydac kilka kk zł by wykonać zadanie, a teraz wystawisz, to za 50k i ktoś to kupi :)

~maestro [1] dnia 04.10.2011 18:21 napisał:
witam uważam że jest to złe witki teraz kosztuja 450k na starych zasadach kosztowały 400k taka prawda jak ktoś chciał mogł je zbierac i odkladac trwalo dłuzej nikt nie musial kupowac ich po wyższych cenach wiec ta sama ilosc potrzebnych witek dzis wychodzi drozej np 10 witek 4kk a teraz 4,5kk i jeszcze mniejsza teraz jest nagroda to chyba nie tedy droga coś zaczyna sie psuć niech sa witki dostepne ale nagroda za bossa powinna sie nie zmieniac !!!!!

*Redzik [1] dnia 04.10.2011 18:18 napisał:
Może zostać po staremu, z wprowadzeniem limitu na bossów - co jest dobrym pomysłem, natomiast witaminki powinny byc dostepne np co jakis czas na expo, wtedy cena powinna spasc spokojnie ponizej 700k.

^Ktos [8] dnia 04.10.2011 15:44 napisał:
zamiast " lub " mialo byc " i "

^Ktos [8] dnia 04.10.2011 15:42 napisał:
limit lvl`owy na bossa, lub jakis ciekawy q na ominiecie limitu i nara

+Meno [2] dnia 04.10.2011 15:39 napisał:
Ograniczenie kupno 1dnej witki na tydzień i nara

^Łowca_dusz [8] dnia 04.10.2011 15:36 napisał:
wlasnie smoczego i meteore wieksza nagrode daj za nie

^Olimpijczyk [2] dnia 04.10.2011 15:05 napisał:
nie rozumiećie intencji :D za kredyty witki tańsze to zrozumiałe, kredyty kupuje sie za gotówke a złoto zdobywa sie w grze, więc logiczne, że za kredyty powinno być taniej niż za złoto wirtualne:-P

sir ^*Matrix* [1] dnia 04.10.2011 15:05 napisał:
widze ze Immas myslisz tylko o obecnych graczach a nie o tych na mniejszym lvl i pozatym nie widze nowych graczy dziwne te postepy na cc lepiej pomysl o przyszlosci tej gry !!

^dragonos [2] dnia 04.10.2011 14:53 napisał:
Immas - jeżeli witki będą tańsze to dostajemy więcej kasy - nie lepiej zmniejszyć ilość złota jakie dostajemy za bossa, a zostawić doświadczenie?

^Timothy12 [7] dnia 04.10.2011 14:51 napisał:
o borze...

^DorianGrey [8] dnia 04.10.2011 14:50 napisał:
pink..no racja niech sie nie mecza..niech wogole nie graja zeby komus tam bylo lepiej i poczul sie usatysfakcjonowany ;)

^Ikkaku [7] dnia 04.10.2011 14:41 napisał:
Od razu trzeba było przed wprowadzeniem ''tanich'' witaminek do QS obniżyć expa i kasę za bossów, teraz to lipa po fakcie obniżać.

^Pink_Panthera [1] dnia 04.10.2011 14:32 napisał:
barth, juz bez przesady z ograniczaniem tych witków, kto będzie chciał to sobie będzie w jeden dzień ubijał a kto będzie wolał zaoszczędzić to będzie od graczy po 400k brał witki i będzie cacy. doris, że niby poszkodowani? że niby majądostać to co starzy? okej, usuńmy większość strażników, itemów i usuńmy praktycznie wszystko i niech się męczą tak ja inni się męczyli...

^Pink_Panthera [1] dnia 04.10.2011 14:30 napisał:
addzik, trochę zbyt dużo chcesz im odejmować, no i atlantyks oraz firmowy miałyby dobry loot(mi zeszłoby 9witek na firme a to jest jedynie 850k straty za 350k expa + możliwość zrobienie sobie jednego z zaległych questów), a czarnego smoczego, meteore, smoczego i styksa to faktycznie zdałoby się trochę stuningować.

^bartholomew [1] dnia 04.10.2011 14:29 napisał:
może powinno być ograniczenie jedna witka na tydzień i zmniejszyć kasę za bossów bo i witki są tańsze

^Isengard [1] dnia 04.10.2011 14:28 napisał:
w imie czego maja byc poszkodowani nowi gracze? niech dostaja to samo co dostali starzy.

^kajazu [7] dnia 04.10.2011 14:26 napisał:
ok ale 450k i 30 KR :D

^Addzik [2] dnia 04.10.2011 14:25 napisał:
Sugeruje mniejszenie wynagrodzenia w złocie o 1/3, a doświadczenia o 1/4 bossom od Atlantyksa w dół, plus Firmowego Ponadto gorąco sugeruje zwiększyć nagrodę za smoczego króla i meteore, karmazynowego króla można już ubić na dwóch mocy, więc jest to bez sensu, podobnie sprawa ma się z panem styksu, ale dwóch pierwszych fajnie byłoby lekko stuningować pod względem wynagrodzenia

^Pink_Panthera [1] dnia 04.10.2011 14:25 napisał:
maresun (obecnie 74 lvl)- 45 oł je, więcej takich cwaniaków <3 jestem za witkami po 450k i zmniejszeniem złota ze stwórcy, krystyny i serwera oraz expa ze złotożercy. byłoby to sprawiedliwe dla tych co już ubili te bossy, zmniejszanie expa z pozostałych chyba nie byłoby konieczne.

^Isengard [1] dnia 04.10.2011 14:23 napisał:
jak komus chce sie wbijac w 2 dni, czy tam ladowac kase by moc tak szybko wbic na 70 lvl, to niech tak robi. jego kasa jego prawo. pozatym teraz 70 lvl to nic.

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00958 sekundy, 0.58331 MB