News "Nowa klasa akcesoriów." napisany przez VeXoriuS dnia 02.12.2007 |
W związku z tym, że CCrpg stara się spełniać funkcję edukacyjną tudziez wychowawczą wprowadzona została nowa, prozdrowotna klasa przedmiotów. Od dzisiaj w grze znajdują się warzywa. Powszechnie wiadomo, że jedzenie surówek i sałatek jest konieczne do prawidłowego rozwoju :). Jak narazie wprowadzono do świata gry trzy gatunki. Jedzenie warzyw, jakby ktoś się nie domyślał, ma oczywiście związek z witalnością. Zjedzenie określonego gatunku warzywka odpowiednio oddziałuje na tą wartość. Jeden z gatunków powoduje zerowanie witalności jeżeli witalność jest mniejsza od 0 - umożliwia to rozpoczęcie od zerwa budowania swojego dorobku witalności. Inne warzywo powoduje zamiane witalności na pieniądze (przelicznik 3x). Jeszcze inny gatunek zamienia witalność w XP. Te trzy gatunki są specjalnie kierowane dla początkujących i średniozaawansowanych graczy, którzy chcą wesprzeć rozwój swojej postaci, a nie zależy im na statystyce. Bardziej doświadczeni gracze z pewnością będa woleć móc pochwalić się dobrym wynikiem witalności, niż zamieniać go na proporcjonalnie niewielką jak na ich level ilość XP.
[Udostępnij na FB] |
Komentarze: |
~PIRANHA dnia 03.12.2007 23:55 napisał: mmm :) smacznego |
^sahiel dnia 03.12.2007 18:30 napisał: xD Po pięciu miesiącach nabijania witalności osoba, która posiada jej najwięcej w grze zarobi ponad 30k! Majątek! A 11k doświadczenia? Fakt, to mnóstwo na niskim levelu, ale po 5 miesiącach walk i nabijania powinniśmy już mieć poziom na tyle wysoki, że 11k expa będzie niczym xdd |
^Aleksander21 dnia 03.12.2007 16:24 napisał: i znowu rozwiązania ułatwiające gre początkującym, nie żebym nie był za rozwojem, ale może pomyśleć o czymś dla starszych graczy którzy potrzebuja powiedzmy po 300k i więcej expa żeby wskoczyć o jeden poziom wyżej ;] |
^nov_11 dnia 02.12.2007 16:55 napisał: moze jakis itemik co speed doda cio :)) |
^griwen dnia 02.12.2007 15:50 napisał: To co może jakis nowy sklep. Proponuje nazwa "Warzywniak" |
^lcaacl dnia 02.12.2007 14:32 napisał: vex obawiam sie ze nowy gracz nie umie na tyle dobrze jeszcze grac zeby za ta witalnosc dostal znaczna ilosc expa czy zlota ;) co innego jak ktos gra drogi raz np to wiadomo ze wie ocb i bedzie mial duzo witalnosci. ale dobrze ja tam popieram narazie widzialem cebule i kukurydze co jest jeszcze? |
~Ao dnia 02.12.2007 14:28 napisał: Chociaż jak tak patrzę, to jak narazie te warzywa naprawdę gówno dają :P Nawet na niższych levelach :P |
^sahiel dnia 02.12.2007 14:05 napisał: Nie będę tego komentował :P Cieszę się tylko, że w końcu coś robicie z witalnością. |
^Koperos dnia 02.12.2007 12:21 napisał: vex...nauczyciel populacji CC!! |
^farmer dnia 02.12.2007 10:51 napisał: vex haha:)
a w manualu kiedy będzie można zobaczyć?? |
^kamilt dnia 02.12.2007 10:47 napisał: fajnie |
@VeXoriuS dnia 02.12.2007 10:47 napisał: Później wprowadze ogórki i marchiwe, ale to będzie tylko dla pań zarezerwowane :P Wiadomo |
^MrEkoo dnia 02.12.2007 10:46 napisał: hehe fajnie to trzeba witalność zrobić i na xp zamienić |