Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Redukcja strażników" napisany przez Immas dnia 22.10.2011

Miałem zamiar uchodzić za tego dobrego i tą decyzje chciałem pozostawić VEXowi jednak wymagała ona niezwłocznego wprowadzenia więc już opisuję co się dzisiaj stało.

Otóż następujący strażnicy:
- Karmazynowy Stwórca
- Serwer Grabiszyński Karmazynowego Króla
- Krystyna
- Złotożerca

Podjęli okrutną decyzję o opuszczeniu wszystkich oficjalnych światów. Swoje zachowanie tłumaczyli chęcią zachowania balansu pomiędzy nowymi graczami, a tymi którzy poświecili CC nieco więcej czasu.

------------------------

Atmosfera zrobiła się gęsta więc dodam coś od bardziej pocieszającego. Obiecałem wam, że jak tylko ukończę wyspę to zabiorę się za stare WYSPY i już w tej sprawie działam, jednocześnie mam zamiar poruszyć niebo i ziemię (oraz media) aby sprowadzić tutaj świeża krew. Tutaj uśmiech w stronę starych wyjadaczy, pojawi się dużo ciekawszy program partnerski jak i mentorski.

Najbliższe modyfikacje po naprawieniu wysp to system łodzi, który ułatwi poruszanie się po wyspie Kel Mah'ar a ostatecznie będzie wprowadzony na wszystkich mapa, system modyfikacji ekwipunku oraz dwie nowe mapy. Jedna lodowa druga piekielnie ciepła, tym razem będą to mapy bez ograniczeń czasowych.
Do prac przystępuje od JUŻ, a o postępach będę was informował na bieżąco na blog.ccrpg.pl.

Uruchomię również adres e-mail na który będę przyjmował wasze propozycje zmian.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~kolin109 [7] dnia 24.10.2011 17:06 napisał:
Czyli miałem rację.

@VeXoriuS [1] dnia 24.10.2011 15:17 napisał:
To był mój osobisty pomysł, żeby pozbyć się tych bossów. Immas nie miał wyboru, więc nie wieszajcie na nim psów. Od tego ja tu jestem :) Pozdro

^maany [7] dnia 24.10.2011 12:15 napisał:
paraolimpijczyk HEHEHE. do szkoły pracować nad ortografią i interpunkcją

^Pink_Panthera [1] dnia 23.10.2011 23:35 napisał:
komuś chce się to jeszcze czytać? mnie nie.

^Olimpijczyk [2] dnia 23.10.2011 23:21 napisał:
najwięcej grasz jak widzę, przez 174 dni wbite 32 lvl, wielka aktywność w grze a jakie mądrości, wpadniesz znowu za miesiąc

^Olimpijczyk [2] dnia 23.10.2011 23:16 napisał:
Verac POLIGLOTA i nowo mówca, poczytaj posty wszystkie i zrozumiesz co miałem na myśli a jak umiesz czytać tylko jeden, dwa niżej to współczuję Wystarczy trochę logiki i myslenia, ale jak widać zabrakło tobie jednego i drugiego. Przeczytaj dokładnie co Immas napisał na początku a poźniej się do tego odnieś a nie wymądrzaj i oceniaj innych, zacznij od oceniania siebie

~Verac [2] dnia 23.10.2011 21:54 napisał:
Do paraolimpiczyka: dla takiego nolife jak ty to moze nie ma znaczenia. A co do zmian to nie powinny sie opierac wylacznie na wyciagnieciu od glupcow kasy i usuwaniu elemtow ktore sa od dluzszego czasu w grze. Coz imas mogles powiedziec jasno ze zalezy ci na wyciagnieciu kasy od graczy,bo jak ci przeszkadzalo to wystarczylo dodac limit lvla albo nie wprowadzac wyspy i bosa za kr.

^Tianum [7] dnia 23.10.2011 21:51 napisał:
olimpijczyk widzę że fajne masz wyobrażenie na temat dyskusji. To że ty jesteś bierny nie znaczy że każdy taki jest, a jak widzę zmianę która jest niekorzystna dla graczy to o tym mówię/piszę.

~kolin109 [7] dnia 23.10.2011 21:21 napisał:
Immas szacunek dla tego co robisz i zarazem wielki podziw. Ale..... ad. 1 podaj dokładne przykłady ludzi którzy dostali się do TOP 10, nawet po dwóch tygodniach- konkrety, a nie bzdety ad. 2 możliwe, że strażnicy są niepotrzebni, ale dlaczego nie było sondy ad. 3 problem z walką zbyt małych leveli z strażnikami, sam zauważyłeś że respekt nikomu nie jest potrzebny- dlaczego nie zrobić w takim razie bramki respektowej A i tak sądzę, że nie była to Twoja decyzja tylko nakaz z góry, wcześniej o zmianach pisałeś i pytałeś. Jeśli tak było szkoda mi Ciebie.

^Olimpijczyk [2] dnia 23.10.2011 17:34 napisał:
ludzie, przecież jak jesteście nie zadowoleni to tu nikt na siłe nikogo nie trzyma, ten włazi w dupe ten ma focha, temu wszystko sie nie podoba a gra tysiąc dni, jezeli gra sie nie podoba to likwiduję konto i ide dalej szukać czegoś ciekawego. Większość jak małe dzieci, tylko umie marudzić, cokolwiek dobrego czy złego było to zawsze pretensje. Był kudja, zaczął robić coś z sensem ale jak poczytał wasze posty to stwierdził, że ma to w dupie i odszedł, Teraz Immas sie stara to oczywiście wszystko jest źle, po co tu jeszcze jesteście jak jest tak źle?

^Pink_Panthera [1] dnia 23.10.2011 15:23 napisał:
bo starzy gracze to ci z 2tyś dni +

^Tianum [7] dnia 23.10.2011 14:56 napisał:
Rozwiązaniem też by było usunięcie graczy mających dużo xp

^bykszak [2] dnia 23.10.2011 14:39 napisał:
Ok, ale nie rozumiem dlaczego mając 1409 dni stażu w grze jestem zaliczany do "nowych graczy".

^Pink_Panthera [1] dnia 23.10.2011 14:28 napisał:
byk weź nie porównuj pisu z tramwajami...

^bykszak [2] dnia 23.10.2011 14:24 napisał:
Może usuńmy magnusy z z gry z dnia na dzień? Przecież wszyscy mieli czas żeby się ich pozbyć :)

^arti55555 [1] dnia 23.10.2011 12:15 napisał:
serdecznie zapraszam Olimpijczyka i Furiana na wyspe i smoczysko skoro tak cool jest to korzystajcie bo na grupowego z wyspy ciezko 4 graczy zebrac

^arti55555 [1] dnia 23.10.2011 12:13 napisał:

^arti55555 [1] dnia 23.10.2011 12:11 napisał:
Witam wszystkich.Immas co do bossow to jak szanujesz starych to jakies info z tydzien wczesniej bylo by bardzo na miejscu.Prace robisz dobra ale czasami malo przemyslana juz o tyn rozmawialismy.a co do nowosci wyspy ekwipu i tym podobnych do do graczy mam pytanie co do niektorych tych co popieraja usuniecie boosow i wszystkie zmiany.Ile razy byliscie na nowej wyspie jak kozystacie z nowosci??Bo wielu popiera usuwanie , zmiany ale jakos ich na wyspie nie widze ani na sooczysku.Wiele maja do powiedzenia a zaangazowania 0 przyklad wyspa moze z 10 graczy na niej bylo i konkurs bez zainteresowania

^kuna [1] dnia 23.10.2011 11:53 napisał:
decyzja do dupy, najlepiej kupować kredyty jak najszybciej bo za chwilę wszystko może zniknąć..........popieram Marnego i podobnych a reszta niech dalej wchodzi w dupę

^Ahrix [1] dnia 23.10.2011 11:33 napisał:
Super pomysł , zabiłem ich a wiem ze wiekszosc nie i jestem jakies 200 dni z lvlowaniem do przodu ;) Dzieki immas , ze tego nawet nie zapowiedziales im. Dobra wymowka o tych nowych graczach bo ich tez nie widac wiec ta decyzja to niezwloczna nie byla ;) Jeszcze raz dzieki ;p

^maany [7] dnia 23.10.2011 11:15 napisał:
pan furian i pan olimpijczyk, nie dosc, ze w dupke bez mydelka to jeszcze sypią tekstami, że to dobra decyzja, bo zapewne kazdego bosa z tych usunietych dawno zabili

+d:o) [2] dnia 23.10.2011 11:01 napisał:
Olimpijczyk .... a Tobie został jakiś boss ? :D

^Tianum [7] dnia 23.10.2011 10:52 napisał:
Teraz i tak dodadasz podobnych z podobnym expem i przewaga jeszcze bardziej sie bedzie zwiekszal, bedzie po rowno jak nic

^Goor [2] dnia 23.10.2011 10:38 napisał:
to były chyba najlepsze czasy jak się czekało na gd;oo albo chlebek w piekarni ;D

^JutroOgnisko [8] dnia 23.10.2011 10:33 napisał:
ja nie ubilem tylko jednego z nich. moim zdaniem dobrze ze zostali wypieprzeni . h3h3h3h3h3 . Immas kazdemu nie dogodzisz. nie przejmuj sie. Kiedys w tej grze atrakcja byla tylko gd o 12 w nocy i gralo pelno ludzi.. gra miala klimat. Moim zdaniem wyrypanie tych bossow to dobry pomysł. +

^$oul [1] dnia 23.10.2011 10:03 napisał:
Popieram Marnego tu nie PiS ze nam wszystko zabierzecie !

^Goor [2] dnia 23.10.2011 10:00 napisał:
no i ktoś ma racje wreszcie ;d

^MarneSzanse [1] dnia 23.10.2011 09:59 napisał:
To teraz proponuje zaimponować wszystkim i tym co poubijali tych strażników odebrać xp ,złoto ,oddać witaminy i będzie fair w stosunku do innych...

^MarneSzanse [1] dnia 23.10.2011 09:54 napisał:
Czy ta gra zawsze bedzie takim gównem czy się to kiedyś zmieni ? :p

^Herodot [2] dnia 23.10.2011 09:39 napisał:
dobrze ze zdążyłem z ubiciem ich

^bykszak [2] dnia 23.10.2011 09:38 napisał:
Zabieg usunięcia 4 najlepiej opłacanych bossów powiększy tylko przepaść między topką a resztą graczy. O ile gdzieś ktoś pisał że to przestaje być faworyzowanie, to moim zdaniem właśnie takowym zaczyna być. Rozumiem, że chcemy uniknąć sytuacji w której nowi gracze wbijają wysoki lvl z dnia na dzień, ale od razu usuwanie bossów? Ograniczenia byłyby znacznie lepszym pomysłem. Odbieranie kilku kk xp to dla mnie ponad rok grania systemem ubij graczy (nie wydaję na PRki żeby odłożyć więcej na eq), a co mają powiedzieć casuale?

^Olimpijczyk [2] dnia 23.10.2011 09:37 napisał:
jak zwykle dużo marud jest tutaj, widać że Immas ma wizje i jak do tej pory wszystko co robi, ma sens. Dajmy szanse dokończyć jego zamysł i zobaczymy co z tego wyniknie. Dobrze zroił obserwując gazetkę, codziennie ktoś nowy wybijał wszystkie bossy i robil po 10-1 lvl dziennie. Do tej pory wszystko co zrobiłeś Immas było super więc wierze, że tak bedzie dalej, powodzenia Immas:) a marudy sza :-P

^garret [2] dnia 23.10.2011 09:36 napisał:
a kiedy bedzie 'redukacja moderatorów'?

^Goor [2] dnia 23.10.2011 09:35 napisał:
chcąc wbić teraz szybko lvle musisz gammora bić, co za tym idzie kupować kr na reset. Niedługo za darmo już grać nie będzie można. Wszystko robione jest pod kodziarzy, ale co tu dużo wymagać może ktoś kto za rl kase nie "wspomaga" gry :< Oby tak dalej;))

sir ~OffRoad [1] dnia 23.10.2011 09:26 napisał:
dla mnie to całkowicie bez sensu... wszyscy którzy ubili teraz: dobrze, dobrze a co nowi mają powiedzieć? i teraz: po kiego witki po 450k w QSie skoro nei ma na co ich wykorzystywać?!?!? pzdr..

+d:o) [2] dnia 23.10.2011 09:22 napisał:
troche to chamskie jest Immas ...

^Goor [2] dnia 23.10.2011 09:06 napisał:
Ja bym całkiem skasował wszystkich bossów, chłopców do bicia. Xp zdobywało by się na szczurach wtedy nie będzie problemu że ktoś za szybko lvl wbija

*Furian [2] dnia 23.10.2011 09:02 napisał:
Redukcja strażników jest bardzo dobrym posunięciem, juz od dawna sie o tym mówiło wśród graczy i w końcu coś z tym zrobiłeś, jeżeli ktoś jakiegoś nie ubił i teraz ma z tym problem to nie musi grać, żyjemy w wolnym kraju.. macie tibie i takie tam, jak nie pojmujecie tego co sie tu dzieje nie grajcie. Wszystko idzie ku lepszemu oby tak dalej.

*FIHU [1] dnia 23.10.2011 08:45 napisał:
super... można powiedziec że kto zdążył ubij i dostał miliony XP a teraz cała reszta będzie dziadowała i sto lat wbijała lvl

#wyplat4 [1] dnia 23.10.2011 03:54 napisał:
imas mam propozycje dla ciebie :) stworz sobie postac ubij wszystkich bosow jesli wejdziesz do top 10 dostaniesz nobla :) policz sobie ile expa daje ubicie wszystkich bosow potem pisz na jakiej pozycji znajdzie sie gracz po takim manewrze :) przy okazji policz ile trzeba na to kasy real wsadzic w cc :)

@Immas [1] dnia 23.10.2011 02:31 napisał:
No fakt... zapomnialem ze kazdy nowy gracz chce byc drugiego dnia w top 10 i znudzic sie gra po tygodniu. Bo wytrzaska cala straznice w 15 minut i nie bedzie mu sie chcialo dalej dzialac... kurde niektorzy naprawde sa krotkowzroczni ;)

^*MaStEr* [2] dnia 23.10.2011 02:23 napisał:
wystarczylo zostawic bosów z jednorazowa mozliwoscia ubicia tych bosow i bylo by ok !!!

^*MaStEr* [2] dnia 23.10.2011 02:20 napisał:
widac gra spada z jakoscia na jaka postwili gracze wielu nie ubilo tych bosów i exp idzie w piach nie myslicie wogole o tych ktozy graja widac chodzi o tylko o realna kase szkoda ze takie posuniecia wogole nie przyniosa dobrych spraw na tej gry i nie ma co ukrywac ze nowi gracze tez nie bede grac na takim poziomie bo kogo stac na wydawanie choc by 100zl na gre w ciagu miesiaca. szkoda tych blednych posuniec !!

@Immas [2] dnia 23.10.2011 02:19 napisał:
Zeby wbic tyle samo XP na Gammorze co np. na Krystinie musial bys go zabic ponad 57 razy, jezeli chcialbys to zrobic w 1 dzien wydal bys na niego 19,4kk + witaminy C potrzebne do ubicia. To chyba jest roznica moim zdaniem. A tak rozrywka na gammorze zapewniona jest na kilka dobrych tygodni. Poza tym wcale nie wykluczam wpuszczenia nowych bossow, z ograniczeniami poziomowymi w gore. Jednak Ci konkretni byli nieodpowiedni. Zamiast burczec mi tutaj lepiej zlozcie propozycje Ciekawego bossa to go wprowadze :)

#wyplat4 [1] dnia 23.10.2011 01:53 napisał:
zeby nie bylo nie bilem bosow bo zostawilem ich sobie na czas questow gdzie szybko potrzeba expa czy zlota. mozliwosc zdobycia takiej ilosci kasy po ile jest obecnie eq na moj lvl nie jest proste. usowajac bosa ktory moze byc pomocny przy zdobyciu kasy na eq tez nie jest najlepszym pomyslem i tlumaczenie ze nikt nie kupi tyrka bo szybko wbije jest bledne hehe ilu nowych graczy atakuje bosow na 10 lvlu powiedzmy zeby ominac tyreteusza? a jesli nawet taki sie trafi bo ma kumpla starego wyjadacza cc ktory mu wiele wyjasni to i tak jednostki tylko i wpadnie we wlasna pulapke finansowa bo bedzie mial graczy ktorzy go atakuja z takim eq ze nawet nie drgnie a zjedzenie tylu stat ile zjadl robaczek czy korek w ciagu tych lat gry jest raczej mzonka nowicjusza

*BBorsuk [2] dnia 23.10.2011 01:38 napisał:
I znów analogiczna sytuacja, zabieramy zamiast dawać :/ Ja wiem, że macie swoją wizję gry, ale to nie na tym polega :/ Teraz dla odmiany kopiecie w dupę graczy, którzy przez ostatni rok nie popier.... tej gry, tylko dalej na niej siedzieli czekając na zmiany :/ Miałem to szczęście, ze ubiłem tych bossów już wcześniej, więc de facto nie jestem stratny, ale i tak uważam, to za zły pomysł i uważam, że było kilka lepszych sposobów na zmienienie tej sytuacji. Szkoda, wielka szkoda...

#wyplat4 [1] dnia 23.10.2011 01:30 napisał:
jesli chodzi o exp to gammor daje sporo expa i wystarczy tylko troche zainwestowac w kredyty zeby szybko wbijac wiec tlumaczenie ze to dlatego zeby gracze zbyt szybko nie wbijali lvli jest lekko naciagane ;/ imass pomysl tylko zlotozerce mozna ubic tylko raz a gamore 100 czy 1000 wiec gdzie jest to szybkie wbijanie?

^Tianum [7] dnia 23.10.2011 00:19 napisał:
można żyć i grac można tez żyć grą

^Timothy12 [7] dnia 23.10.2011 00:15 napisał:
rok powiadasz? gdyby mi się chciało w 10 dni wbiłbym od dziś dnia 80lvl nie kupując ani jednego kredytu. mówisz że to nie możliwe a ja mówię że wbiłbym ale naprawdę nie chce mi się bawić w handlowanie i zbieranie pr'ów na innym niż głowne konto.

+Meno [2] dnia 23.10.2011 00:14 napisał:
Też tak myślę pomysł proty i łatwy do wprowadzenia :p

^Tianum [7] dnia 23.10.2011 00:13 napisał:
limit lvlowy by wystarczyl i nikt by na tym nie ucierpial

^Tianum [7] dnia 23.10.2011 00:11 napisał:
plus dla graczy ktorzy skorzystali bo maja przewage w expieniu z jakis rok wiec spoko

+Meno [2] dnia 23.10.2011 00:09 napisał:
Po pierwsze wystarczy pożyczyć na 1wszego bossa i zabić za tą kasę 3 bossów z czego wychodzi się z zyskiem paru kk. Po drugie wystarczy wprowadzić lvle minimalne i nie zmieniać nagrody tym sposobem ludzie jak już wbiją ten 60.70.80lvl będą mieli z tego jakiś zysk bo zabiją bossa za którego dostaną 1-2kk na + Bo teraz wbijając kolejne lvle nic się nie zyskuje prócz statów.....

@Immas [1] dnia 23.10.2011 00:08 napisał:
Skoro 6.3kk przez rok to za wiele to nawet gdyby bossy zostaly by przez 5 kolejnych ktos by napisal, ze nie zdazyl bo wlascie mija 7 rok jak 14 witke kupuje ;) Ulepszanie / poprawianie EQ to wlasnie to na czym chce sie skupic. Respekt i witalnosc to cechy ktore praktycznie sa nie uzywane wiec tu tez drzwi otwarte. A decyzje o straznikach zrozumiecie, jak nie dzis to niebawem. Jezeli ktos ma jakies obawy to zapraszam do korespondecji, postaram sie wyjasnic swoja wizje i dlaczego akurat Ci straznicy ;) TO NAPRAWDĘ JEST NA PLUS DLA WAS ludziska ;) Przekonacie się. Ja nie pluje słowami na wiatr, tylko wdrażam to o czym mowie.

^Pink_Panthera [1] dnia 23.10.2011 00:07 napisał:
to jest TYLKO 6.3kk. 315 dni odsetek z banku, jeden event z explore, około 100 dni explorowania ze zbieraniem skarbów, jeden dzień handlowania.

^Tianum [7] dnia 22.10.2011 23:59 napisał:
a moze by zamiast wprowadzac eq zrobic ulepszanie broni zalezne od respa no i kasy bo w sumie malo on przydatny a qesty malo oplacalne. Kazdy by miałopcje dopasowania do siebie broni. Z tego co piszesz to i wychodzi na to ze dla ludzi z kasa byla opcja z straznicaa ludzie bez tego dlugo na to musieli zbierac, ci co mieli kase kr/skorzystali ci co nie mieli sa w plecy.

^torcida_1999 [7] dnia 22.10.2011 23:57 napisał:
dokladnie jak powiedziales... WYSTARCZYLO uzbierac 6,3kk... nie wiem czy to takie latwe...

@Immas [1] dnia 22.10.2011 23:55 napisał:
Policzylem to wystaczylo uzbierac 6.3kk na witaminy i mozna bylo wybic tych bossow w 1 popoludnie. Druga sprawa to problem EQ, jest problem ze sprzetem, a wlasciwie pozbywaniem sie go. Nikt nie kupi tyrteusza etc. bo po co. Skoro wbije 80 w jeden dzien i moze sobie pozwolic na magnusa + 2.

^Tianum [7] dnia 22.10.2011 23:53 napisał:
roznica z 5kk xp to to bilansowanie ;/

^Tianum [7] dnia 22.10.2011 23:49 napisał:
bardzo świetny pomysl ci co podexpiliniech maja a ci co nie mieli kr na wity to niech traca

@Immas [2] dnia 22.10.2011 23:44 napisał:
Wole wprowadzic 10 nowych bossow ktore zapewnia rozrywke, niz zostawic 4 taki ktore skutecznie ja zabijaja swoja destrukcyjna iloscia XP i Kasy. Wiekszosc z tych straznikow byla tutaj od roku... wiec chyba to wystarczajaco dlugi czas aby sie za nich zabrac. Zreszta mam tez na szali opinie graczy, ktorzy rowniez dlugo graja i nie zalatwili tych bossow, a uwazaja te decyzje za sensowna. Co do ograniczenia poziomu to nie ma problemu, moge wprowadzic limit takze w druga strone. Ale niekoniecznie przy takim stanie nagrody, ktora po prostu jest destruktywna. Wystarczy na to popatrzec troche szerzej... pare osob nie zrobilo, racja sa w plecy. Ja powiem mieli na to czas, a oni odpowiedza, ze sa Casual i maja do tego prawo. Ale lepiej dazyc do zbalansowanej rozgrywki na tyle na ile pozwalaja sily i koncepcja niz pakowac kolejncyh bossow z milionami xp i kasy tylko po to aby ktos kto klika raz na miesiac mogl ich sobie wybic i byc na tym samym poziomie co osoba ktora gra dziennie.

^korre [1] dnia 22.10.2011 23:27 napisał:
nie ubiłem jednego z nich, ale myśle że tp dpbry pomysł że ich jużnie ma

+Meno [2] dnia 22.10.2011 23:16 napisał:
Wprowadzić wystarczy lvl minimalny na zabicie bossa na tych lepszych wysokie lvle i problem z głowy bez sensu ich po prostu usuwać...

^robczis [1] dnia 22.10.2011 23:10 napisał:
Immas, tak jak napisał np. Shadow, każdy ma swoje tempo gry i strategię na strażników, zabierając ich ot tak, bez wcześniejszej informacji zabijacie czasem wiele miesięcy gry i zbierania witek i właśnie uderzacie w graczy, którzy nie grają 100 dni tylko lata a niby mieliście ich tym chronić? Mi osobiście nie przeszkadza jak ktoś szybko XPi, można zrobić blokady typu, że pewnych bossów można ubijać od pewnych lvli. Takimi zmianami uderzacie właśnie w graczy, którzy wiele czasu poświęcili na grę, zdecydowanie zabieracie kk XP i szansę na ich zdobycie w czasie i okolicznościach jakie pasują graczowi a nie w czasie kiedy się tylko pojawi nowy boss. Proszę rozważcie raz jeszcze tą decyzję i podajcie racjonalne argumenty tej zmiany bo te są nietrafione i nielogiczne, powodują szkody a nie zyski. Myślę, że nie piszę tylko w swoim imieniu, bo mój pojedynczy głos nie ma tu znaczenia. Na koniec z całym szacunkiem, robicie super pracę z rozwojem cc i to widać, ale jednocześnie bezzapowiedziowe wprowadzanie tego typu zmian ją uwstecznia.

+Meno [2] dnia 22.10.2011 22:56 napisał:
Immas działasz zbyt szybko i bez namysłu, a wystarczy zrobić ograniczenia lvlowe żeby low lvle ich nie zabijały.. Przykład: Krystyna lvl minimalny - 75 żeby można było zabić bossa Złotożerca lvl min - 80...

DJ_Crimson ^ShAd0w [1] dnia 22.10.2011 22:49 napisał:
ja np mam witki w schowku, bo chcialem isc na bossy majac wiecej czasu, zrobic q na expa ... a tu nagle bum i nie ma ;/ a nie moze byc ograniczenia lvl jesli juz cos musi byc ? powiedzmy od 50 czy 60, to nie bedzie mozna expic za szybko ...

^Goor [8] dnia 22.10.2011 22:45 napisał:
skoro część ludzi ubiła to i reszta powinna mieć taką możliwość. Przecież tym co pokonali tych strażników XP nie zabrałeś ;o

@Immas [2] dnia 22.10.2011 22:44 napisał:
Prawda jest taka, ze zawsze ktos bedzie przez cos stratny. Pozwolcie mi na przedstawienie nowej koncepcji wysp i modyfikacji EQ, a straznicy zejda na dalszy plan. Info bedzie na blogu :)

^Pink_Panthera [1] dnia 22.10.2011 22:44 napisał:
oj ludzie, są alternatywny przecież teraz, nie ma co płakać, macie dużo nowych rzeczy wprowadzonych gdzie możecie szybko wbijać exp. (ot wyspa chociażby)

^torcida_1999 [7] dnia 22.10.2011 22:39 napisał:
no wlasnie, o to mi chodzilo... Niektorzy zdazyli ubic zlotozerce, a ja jeszcze nie wiec jestem stratny...

^robczis [1] dnia 22.10.2011 22:38 napisał:
Dlaczego nie pozwalacie graczom, którzy poświęcili dużo czasu na grę ubić strażników, których usunęliście? Rozumiem, że cel był taki, żeby nowi szybko nie XPili a nie pozawala się XPić na usuniętych strażnikach starszym graczom. Można o przywrócić?

DJ_Crimson ^ShAd0w [1] dnia 22.10.2011 22:34 napisał:
szkoda tylko ze tak z biegu -.- mogles dac pare dni na wyklepanie ich przez ten czas...

^Afro [7] dnia 22.10.2011 22:31 napisał:
koniec darmowego expa ! dobrze, bo teraz każdy kto wejdzie to może nabić 80 lvl w miesiąc, a może i nawet nie cały, a to bez sensu

^Pink_Panthera [1] dnia 22.10.2011 22:19 napisał:
hahahaa, najlepiej takie same tylko z inną nazwą, nie? skoro zrezygnowały to chyba nie po to żeby zrobić miejsce innym.

^torcida_1999 [7] dnia 22.10.2011 22:15 napisał:
to moze jak usunales bossow, to wprowadzilbys jakiegos nowego ? ; )

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00432 sekundy, 0.59918 MB