Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Program cz 1." napisany przez VeXoriuS dnia 02.05.2011

O godzinie 12:10 zostaną rozlokowane witaminy C i cukierasy na mapach Styksu. Dodanych zostanie równiez kilka przedmiotów specjalnych. Przygotowana również zostanie dostawa koksów low level w DA. Zakończenie specjaln

W dalszym etapie:
-W ciągu dnia zostanie dodana nowa linia questów z unikalnymi akcesoriami.
-Urządzone zostanie polowanie, tym razem nie na szczury
-O godzinie 21 dostawa wybranych przedmiotów do KB
-Przewidywana aktualizacja świątyni
-Liczne godziny duchów
-Rozdane zostaną prezenty


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir ^Lotrczynskis [2] dnia 02.05.2011 19:54 napisał:
heh punkt 4, niezły figiel ; P

~dorian [7] dnia 02.05.2011 18:04 napisał:
vex jak bedziesz robil swiatynie daj cos na zamiane dla kryptonitu, krolewskiej czaszki i hard rock cafe. razem lub osobno. zwlaszcza na uw. moze byc z osi psiforme tez. np z koscia+2 zeby anielskie wstawiennictwo moznabylo wziasc

^Immas [2] dnia 02.05.2011 14:38 napisał:
No tak ciagle slychac, ze handel sie psuje albo ze itemow brak. To jezeli ktos chce zapewnic rownowage na tyle, aby mozna pozbyc sie itemow i jednoczesnie nie tracic na wartosci system dropow jest lepszy. Bo w kombinacji z bossami ograniczonymi do lvlu zapewnia sie doplyw graczy (bo bedzie ich po prostu potrzeba). Chyba, ze uwazasz obecny system za doskonaly.

~dorian [7] dnia 02.05.2011 14:18 napisał:
podnieca cie to? :d nie krepuj sie albercik :d

sir ^Dupcingas [7] dnia 02.05.2011 14:16 napisał:
doris czym ryja jak nie masz nic do dodania na temat, liżesz na shoucie to chociaż newsy odpuść co

~dorian [7] dnia 02.05.2011 14:09 napisał:
pierdzioch czy tobie kiedykolwiek sie cos podobalo albo byles z czegos zadowolony? ta gra jest nie tylko dla ciebie

^lord_x [2] dnia 02.05.2011 14:07 napisał:
a mi się pomysł podoba. może jakaś ankieta?

sir ^Dupcingas [7] dnia 02.05.2011 14:06 napisał:
immas pomysł z wypadaniem itemów to śmierdzi tibią, a gre to chyba trzeba ulepszyć a nie zesrać

^dragonos [2] dnia 02.05.2011 13:48 napisał:
Delikatnie przypominam obiecane na dzisiaj zadanie/nia klanowe :)

sir ^piotrek [1] dnia 02.05.2011 13:36 napisał:
właśnie a jest w planach odbudowa piekarni, urzędu celnego, i kasy pożyczkowej ? i przydało by się kilka nowych bossów dla niższych leveli

~dorian [7] dnia 02.05.2011 13:33 napisał:
zmiany zmiany zmiany ;) a jak proponowalem zeby zniesc blokade na jednorazowe bicie bosa to nikt nie chcial heh ;P

sir ^off [2] dnia 02.05.2011 13:32 napisał:
daj cos w rodzaju kosci albo tarczy fajnej

sir ^off [2] dnia 02.05.2011 13:32 napisał:
daj cos w rodzaju kosci albo tarczy fajnej

^Immas [2] dnia 02.05.2011 13:31 napisał:
I na sam koniec, dodanie rowniez cyklicznego, potezniejszego bossa ktorego moga ubic wszyscy, a ktory moze wyrzucic losowo bron, spodnie, czesci ekwipunku. Kase oraz exp. To znow zapewni troche rozrywki ;)

^Immas [2] dnia 02.05.2011 13:28 napisał:
Przyklad: Wprowadzenie bossow dla lvli 40-60 ktore moga wyrzucic max 2 witki C (losowo 2,1 lub tylko kasa i troche expa) te bossy wymagaly by dobrego ekwipunku i szczescia ale niekoniecznie witaminy. Oraz bossow 61 - 80 ktore wyrzuca 1 witamine C, exp i kase. To da szanse slabszym lvlom na zarobienie kasy, utrzyma rynek i stale dostawy witamin.

^Immas [2] dnia 02.05.2011 13:25 napisał:
To jest tak, ze witamin brakuje kiedy pojawia sie nowy boss, a po dluzszym czasie (gdy wszyscy bossa ubija) nie ma co z nimi zrobic. Moze wprowadzic kilka bossow ktore moga wyrzucic przedmiot, a dodatkowo moga byc wykonywane co pewien czas (tydzien, miesiac).

^SenRey [7] dnia 02.05.2011 13:20 napisał:
To teraz DA, explo już jest prawie puste ^^ PS. tylko 4 minuty spóźnienia były jeśli chodzi o SK. Trzeba pogratulować

^torcida_1999 [7] dnia 02.05.2011 12:56 napisał:
ja tez prosze magnoruma +2 do Kb...

~Renton [1] dnia 02.05.2011 12:54 napisał:
jest planowana kiedykolwiek odbudowa urzędu celnego i kasy pożyczkowej?

*Hurricane [2] dnia 02.05.2011 12:37 napisał:
a mogę liczyć na magnusa magnoruma +2 ? atlantyks - kb / da ?

^SenRey [7] dnia 02.05.2011 12:08 napisał:
Trzymamy za słowo! :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00369 sekundy, 0.56707 MB